Skip to main content
Algemeen

Vernieuwde website BenDijkman&Co

Meer
19 apr 2019 19:38 - 19 apr 2019 19:44 #77199 door Ben Dijkman
@Hans.
Dank voor jou feedback.
Door het omzetten naar het nieuwe bestand zijn bepaalde delen van (voorheen onzichtbare) teksten hier en daar op een andere plek komen te staan. Dat moet ik nog corrigeren i.d.d.

Zoals je weet, moesten we ons wel op de buitenlandse verzamelaars richten.

Er was en is simpelweg te weinig support/medewerking vanuit de Nederlandse verzamelaars , nfor en nvhr.om te kunnen blijven doen wat we doen.
Over gebrek aan tegenwerking hebben we echter nooit te klagen gehad.:lol:
We hebben "het radiowereldje" best wel goed leren kennen.
Daarom ben ik ook geen lid meer van het nfor en nvhr.

Die mensen die ons wél altijd gesteund hebben (o.a Hans ! ) weten ons toch wel te vinden.
Voor die mensen hoef ik geen Nederlandse teksten op mijn site te zetten en dus doe ik dat ook niet meer.
Soms zijn Nederlandse zoekwoorden handig voor googlezoekmachine en daarom zet ik ze er soms nog in
Vandaar .

Handtekening
Laatst bewerkt 19 apr 2019 19:44 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
19 apr 2019 09:21 #77196 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Vernieuwde website BenDijkman&Co
Hallo Ben,

De vernieuwde website ziet er werkelijk prachtig uit. Alleen nog een opmerking om de site nog duidelijker te maken: ik begrijp dat je je vooral op de buitenlandse markt richt en dat daarom de site standaard in de Engelse taal is. Maar dan moet je ook consequent alles in het Engels vermelden want nu zie in de Engelse versie nog "schaalkoord" staan of "prijs: on request" en nog wat van dat soort schoonheidshoutjes die je er ongetwijfeld nog kunt uit halen.
Ook als je de Nederlandstalige versie kiest kom je soms vertalingen tegen die beter kunnen, zoals bijvoorbeeld hoofd stekker (netstekker) of kabel gekleed (netsnoer stof...) .
Zie dit als opbouwende kritiek om de site nog mooier te maken .
En als laatste opmerking: plaats je topic "Vernieuwde website" ook op het NFOR forum, want dan bereik je nog meer liefhebbers die belangstelling hebben voor jullie prachtige spullen.

Met vriendelijke groet, Hans

Meer
18 apr 2019 23:24 #77194 door Ben Dijkman
Dank René .

Handtekening

Meer
18 apr 2019 23:22 #77193 door Ben Dijkman
Hoi Bert..
Daar ben ik ook heel blij mee .
Dank je !

Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Meer
18 apr 2019 23:20 - 18 apr 2019 23:22 #77192 door Ben Dijkman
@Henk
Ik heb zelf totaal geen verstand van een website bouwen.
Wat ik begrepen heb van de huidige website bouwer :
De Joomla versie die ik hiervoor gebruikte, blijkt op een of andere manier steeds met updates ondersteund te moeten worden...…
Bepaalde pluginn's leverden geen updates meer..en daarom werkte de site of delen ervan steeds slechter.
De oude site gaf alle ( hele grote) foto bestanden elke keer weer opnieuw aan de gebruiker. Die foto's kon je middels ctrl + ontzettend groot (en scherp !) op je scherm krijgen. Echter duurde het laden van de site daardoor steeds lang.

Nu is de oude site omgezet naar "een heel ander bestand" dat ook geen onderhoud ondersteuning /pluginn's meer nodig heeft...zo heb ik het begrepen.

Belangrijk om te vermelden is, dat deze (prof.) website bouwer dit voor ons geheel gratis gedaan heeft !
De man heeft zelf enkele radio's en zou graag een nieuw schaaltje willen hebben voor 1 van zijn toestellen: Of ik hem dan wat korting zou willen geven, was het enige wat hij vroeg. …
Ik denk zelf dat hij voor de eerste 10 schalen ...helemaal niks hoeft betalen :)

Handtekening
Laatst bewerkt 18 apr 2019 23:22 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin

Meer
18 apr 2019 23:02 - 18 apr 2019 23:03 #77191 door Ben Dijkman
Hallo Tjerk.
Ik ben het eigenlijk wel volkomen met je eens, mij irriteert het nml ook.
Ik ga dat dan ook zeker nog even met de websitebouwer bespreken.
Dank je voor deze nuttige feedback !

Handtekening
Laatst bewerkt 18 apr 2019 23:03 door Ben Dijkman.

Gemaakt door Kunena