Skip to main content
Algemeen

Museumwoning met Philips radio-winkeltje

Meer
23 sep 2018 17:01 #73482 door Henkie
Zal ik doen Ben en dan ben je van harte welkom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 sep 2018 11:16 #73473 door Ben
Leuk initiatief, als alles klaar is geef dan info met adres en openingstijden.
Ben dan zeker van plan om eens te komen kijken.
Groet, Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkie

Meer
23 sep 2018 10:10 - 23 sep 2018 10:10 #73472 door Huub
Henkie ik zie geen oude kassa
Kom laat dat maar die blijft toch leeg
huub
Laatst bewerkt 23 sep 2018 10:10 door Huub.

Meer
23 sep 2018 08:28 #73470 door Henkie
Beste medeverzamelaars,

Inmiddels heb ik een aantal mooie Philips radio's bij elkaar verzameld ( ongeveer 20 stuks ). Daar gaat niet ' af ' en daar komt ook niet meer ' bij '.

Het huis wat ik jaren geleden gekocht heb, gaat naar alle waarschijnlijkheid open op bepaalde dagen als ' museumwoning '. Ik ben, samen met een vriend, in Arnhem geweest bij museumwoningen en dat initiatief vind ik erg leuk. Ik ben dan inmiddels ook een plan de campagne aan het bedenken om mijn huis op bepaalde dagen open te stellen voor publiek. Mijn woning is, zoals vele wel weten, nog origineel ( inclusief interieur ).

In één van de twee slaapkamers wordt een Philips radio-winkeltje gemaakt. Daar wordt vanaf november mee begonnen. In de loop van volgend jaar zal de woning klaar zijn voor bezichtiging. Voor verzamelaars van Philips radio's is het misschien ook leuk om eens een kijkje te komen nemen.

Als jullie, medeverzamelaars, het leuk vinden, dan kan ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ook ben ik bezig met het samenstellen van een boekje waarin de Philips radio-toestellen en aanverwante artikelen uit het radio-winkeltje vermeld staan en sfeervol zijn gefotografeerd.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Cees, Erwin goossens, bvdkruijt

Gemaakt door Kunena