Algemeen
Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Minder
Meer
29 apr 2018 20:47 #72259
door Erwin goossens
Beantwoord door Erwin goossens in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Ik ook helaas:( ik heb in totaal een 60 tal radio's en 4 ze/w tv's en een bandopnemer..en heb nu de B5x44A en een grundig 2053 bijgekocht.. bestaan er geen pilletjes tegen koperitis??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 apr 2018 20:28 #72256
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Er is gewoon weinig animo voor. Laat dit toch bij iedereen duidelijk zijn...
Antiek doet ook niets meer. Men koopt liever oude steigerplanken om daar meubels van te maken. Naar de Ikea om meubels te vinden die dus iedereen heeft. Leuk of niet: het is realiteit.
TS heeft zijn boeltje geshowd, daar begon het om.
Nogmaals doe het verzamelen voor JEZELF. Maak je niet druk wat er na jou mee gebeurt. Soms wil je het ook niet weten ook. Het zou de nachtrust maar verstoren.
TS heeft zijn boeltje geshowd, daar begon het om.
Nogmaals doe het verzamelen voor JEZELF. Maak je niet druk wat er na jou mee gebeurt. Soms wil je het ook niet weten ook. Het zou de nachtrust maar verstoren.
29 apr 2018 19:44 #72253
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Hoeveel bezit jij dan jan
en wat is de colexie het is gezellig 78t te draaien
dan heeft men nog wat te doen en de etiketten lezen
huub
en wat is de colexie het is gezellig 78t te draaien
dan heeft men nog wat te doen en de etiketten lezen
huub
29 apr 2018 19:41 #72252
door Jan Bus
Beantwoord door Jan Bus in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Op zich maakt het mij niet zoveel uit of mijn spulletjes wat opbrengen na het opruimen van de inboedel. Wel vind ik het belangrijk dat ze op een goede plaats terecht komen bij iemand die er wat mee kan. Ik zou het wel erg vinden dat bv mijn 78 toeren verzameling op de vuilstort belandt.
Jan
Jan
29 apr 2018 18:57 #72251
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Als het Toch weg zal
dan liever de gehelen mud dan kan je het zelf nog eens zien
bij een jonger ander mens .soort museum .dat heeft ook ze,n waarde
het is wel compleet met leuke radio,s en meer .
huub
dan liever de gehelen mud dan kan je het zelf nog eens zien
bij een jonger ander mens .soort museum .dat heeft ook ze,n waarde
het is wel compleet met leuke radio,s en meer .
huub
29 apr 2018 18:14 #72247
door Gino
Beantwoord door Gino in topic Het wordt nu toch echt te vol ... wie herkent dit ?
Spullen koop/verzamel je voor je EIGEN plezier. Hoe een ander er naar kijkt is (afgezien van de echtgenote) niet zo van belang. Wat er daarna mee gebeurt is voer voor de erfgenamen. Ik maak me er niet zo druk om. Waarde ( in de zin van een onbezorgde oude dag) kan met op den buik schrijven. En speculeren heeft ook geen zin, want bijna per dag zakt de animo voor de door ons gekoesterde spullen.