Algemeen
Even voorstellen
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
21 mei 2017 13:41 #67060
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Even voorstellen
Welkom Wilfred,
succes met deze fijne hobby !
succes met deze fijne hobby !
Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tante To
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
21 mei 2017 10:32 #67050
door albert v v
Beantwoord door albert v v in topic Even voorstellen
Welkom Wilfred,
uw radios zien er werkelijk helemaal nieuw uit !
Ik hou veel van Philips OTL radios maar kan ze niet altijd terug in orde brengen.
Ik heb vooral een collectie Lp's +/_ 400
albert v v
uw radios zien er werkelijk helemaal nieuw uit !
Ik hou veel van Philips OTL radios maar kan ze niet altijd terug in orde brengen.
Ik heb vooral een collectie Lp's +/_ 400
albert v v
20 mei 2017 01:14 #67043
door Bert Kn
19 mei 2017 22:57 #67036
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Even voorstellen
Welkom op dit forum Wilfred,
Ja, met jouw kennis van de elektronica zal het zeker, met de adviezen van dit
forum, je radio's in perfecte staat in orde te krijgen.
Cees.
Ja, met jouw kennis van de elektronica zal het zeker, met de adviezen van dit
forum, je radio's in perfecte staat in orde te krijgen.
Cees.
19 mei 2017 22:30 #67035
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Even voorstellen
Welkom Wilfred,
Met je opgebouwde ervaring gaat het lukken om er weer prachtige werkende toestellen van te maken. We zien je bezigheden met plezier op de buizenradioclub verschijnen.
Met je opgebouwde ervaring gaat het lukken om er weer prachtige werkende toestellen van te maken. We zien je bezigheden met plezier op de buizenradioclub verschijnen.
Henk van 't Kruis
19 mei 2017 22:22 - 19 mei 2017 22:24 #67034
door Tante To
Even voorstellen werd gestart door Tante To
Hallo,
Ik ben recentelijk lid geworden en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Wilfred, 55 jaar oud en woon met mijn vrouw en twee kinderen in Breda. Mijn scholing is MTS Electronica, daarna in 1986 bij Philips/BTS in Breda gaan werken en op de HTS in Eindhoven avondschool gevolgd voor twee jaar. Na ruim 6 jaar Philips als TV/Radio en Video monteur bij verschillende bedrijfjes gewerkt en nu en sinds 12 jaar al weer werkzaam bij Siemens in Breda op een afdeling Customer Service. Altijd met TV, Radio en Video bezig geweest. Eerst als hobby, later voor mijn beroep.
Een poosje geleden heb ik een Philips BX321A10 gekocht en kan daar weer als vanouds van genieten. Inmiddels zijn er drie radio's bijgekomen, een Philips BX560, een Erres KY536 (Ook afgebeeld in de header van deze website), en als laatste heb ik de oude Blaupunkt radio, type 2620 Sultan welke mijn ouders in 1959 nieuw hebben gekocht, weer in handen gekregen. Mooi dus om deze toestellen te onderhouden en werkend te krijgen en te houden.
Al met al genoeg reden dus om me in te schrijven en veel te gaan lezen en leren van deze website en het forum.
Groeten,
Wilfred
Ik ben recentelijk lid geworden en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Wilfred, 55 jaar oud en woon met mijn vrouw en twee kinderen in Breda. Mijn scholing is MTS Electronica, daarna in 1986 bij Philips/BTS in Breda gaan werken en op de HTS in Eindhoven avondschool gevolgd voor twee jaar. Na ruim 6 jaar Philips als TV/Radio en Video monteur bij verschillende bedrijfjes gewerkt en nu en sinds 12 jaar al weer werkzaam bij Siemens in Breda op een afdeling Customer Service. Altijd met TV, Radio en Video bezig geweest. Eerst als hobby, later voor mijn beroep.
Een poosje geleden heb ik een Philips BX321A10 gekocht en kan daar weer als vanouds van genieten. Inmiddels zijn er drie radio's bijgekomen, een Philips BX560, een Erres KY536 (Ook afgebeeld in de header van deze website), en als laatste heb ik de oude Blaupunkt radio, type 2620 Sultan welke mijn ouders in 1959 nieuw hebben gekocht, weer in handen gekregen. Mooi dus om deze toestellen te onderhouden en werkend te krijgen en te houden.
Al met al genoeg reden dus om me in te schrijven en veel te gaan lezen en leren van deze website en het forum.
Groeten,
Wilfred
Laatst bewerkt 19 mei 2017 22:24 door Tante To.