Algemeen
Fijne Feestdagen
11 dec 2016 19:47 #63922
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Fijne Feestdagen
De tijd dat er op het allerlaatste moment een boom gekocht werd, de kerstwensen werden gedaan enz. ligt ver achter ons.
Vandaag de boom gezet en de kerst versiering gedaan.
Tijden veranderen.
Vandaag de boom gezet en de kerst versiering gedaan.
Tijden veranderen.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 dec 2016 18:46 #63921
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Fijne Feestdagen
Nu ook nog zeuren over een te vroege kerstwens ????
Voor mij einde verhaal hier, ik heb mijn eigen facebook pagina waar nog normaal gedaan wordt, zonder gezeur, nutteloze discussie`s en vingerwijzingen.
Het ga jullie goed hier maar ik ben weg
Voor mij einde verhaal hier, ik heb mijn eigen facebook pagina waar nog normaal gedaan wordt, zonder gezeur, nutteloze discussie`s en vingerwijzingen.
Het ga jullie goed hier maar ik ben weg
11 dec 2016 18:45 #63920
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Fijne Feestdagen
Heb ik je op een idee gebracht Huub?
11 dec 2016 18:37 #63919
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Fijne Feestdagen
Ik doe ook ieder op dit buizen radio Forum
prettige kerst dagen gewenst
Met veel radio plezier en de kerk bezoekers
En mooie kerst orgel klanken .
Huub
prettige kerst dagen gewenst
Met veel radio plezier en de kerk bezoekers
En mooie kerst orgel klanken .
Huub
11 dec 2016 18:21 #63918
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Fijne Feestdagen
Tis waar: niemand kan iemand tegen houden om op 9 december iedereen al fijne feestdagen toe te wensen....
Past namelijk wél mooi in de traditie van tegenwoordig om al in augustus de kerstverlichting in de straten op te hangen, het liefst tot maart, in september de pepernoten in de schappen te leggen en eind november als de sint met .....piet hun achterwerk nog niet hebben gekeerd de winkels in kersttooi te steken en dus ook om op 9 dec. een fijne feestdagen wens uit te spreken. Wat is dat toch?
Misschien is er dan toch een beetje hoop dat er nog mensen zijn die (al dan niet bewust) beseffen dat dingen op zijn tijd moeten gebeuren?
Ik kan het bijna niet anders verklaren ( en hopen) dat er om die reden nog geen andere wensen bij zijn gekomen tot nu toe (maar dat de boel wél aan het verzanden is in orgelpijpen en aanverwante.)
Ik ga dus maar niet mee in de orgels en als de tijd rijp is komt er een kerstwens. Zo blijft het nog wat speciaals over in deze doorgedraaide wereld.
groeten: leonardo
Past namelijk wél mooi in de traditie van tegenwoordig om al in augustus de kerstverlichting in de straten op te hangen, het liefst tot maart, in september de pepernoten in de schappen te leggen en eind november als de sint met .....piet hun achterwerk nog niet hebben gekeerd de winkels in kersttooi te steken en dus ook om op 9 dec. een fijne feestdagen wens uit te spreken. Wat is dat toch?
Misschien is er dan toch een beetje hoop dat er nog mensen zijn die (al dan niet bewust) beseffen dat dingen op zijn tijd moeten gebeuren?
Ik kan het bijna niet anders verklaren ( en hopen) dat er om die reden nog geen andere wensen bij zijn gekomen tot nu toe (maar dat de boel wél aan het verzanden is in orgelpijpen en aanverwante.)
Ik ga dus maar niet mee in de orgels en als de tijd rijp is komt er een kerstwens. Zo blijft het nog wat speciaals over in deze doorgedraaide wereld.
groeten: leonardo
11 dec 2016 14:16 #63916
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Fijne Feestdagen
Kerst wens doen dat mag toch .?
Orgels
Huub
Orgels
Huub