Skip to main content
Algemeen

Scrollen op Marktplaats

Meer
16 okt 2016 20:12 #62889 door Gino
Beantwoord door Gino in topic Scrollen op Marktplaats
Ik heb er naast Adblock plus ook nog ghostery aanhangen.
Geeft mij extra laadsnelheid.

Als het oud is is het leuk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 okt 2016 17:11 - 16 okt 2016 17:13 #62882 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Scrollen op Marktplaats
Ik gebruik Firefox op Ubuntu Linux, maar dat zou niet zoveel uit moeten maken. Vind dat het lang duurt voordat alles staat maar als-ie klaar is met alle zut ophalen gaat scrollen probleemloos. Ik gebruik wel een gemodificeerd adres voor "antieke" radio's . Heb je meteen 100 resultaten alleen verander de "1" naar "2" in het adres voor de volgende pagina (anders komen weer 30 resultaten en die heb je al gehad).

Wat ik ook gebruik en voor snel renderen heel errug belangrijk is is de Adblock Plus (ABP) Firefox add-on. Ik heb hiermee de duvel en z'n mallemoer uit MP gesloopt. Met de toetsencombinatie <Shift>+<Ctrl>+V komen de "Blockable Items" onderin beeld. Ik heb (onder andere) de meeste zut van Google geblokkeerd, alle trackers (nanigans?!?), alle analytics en verder wat troep waarvan ik bij God niet weet waar het goed voor is (revsci.net). Dat heeft de laadtijd behoorlijk bekort. Heb het effe geprobeerd met ABP uit en het scheelt inderdaad een jas!

Oh ja, en als je toch met add-ons bezig ben doe dan ook meteen "I don't care about cookies", ben je meteen ook van die debiele cookiewall af.

Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 16 okt 2016 17:13 door PE9ZZ. Reden: Cookiewallkiller

Meer
16 okt 2016 16:47 #62880 door Johannes
Scrollen op Marktplaats werd gestart door Johannes
Beste Forumlezers,

Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt, maar als ik de marktplaats advertenties over onze radiohobby wil bekijken en ik scroll met het wieltje op de muis naar beneden, dan gaat dat het heel irritant traag en schokkerig. Of er gebeurt niks en ineens schieten de advertenties naar beneden.
Of het duurt tergend lang voordat je een foto kunt vergroten. Het is voor mij gewoon niet leuk meer om MP te bezoeken, maar ja....je haalt er vaak wel de leukste verzamelobjecten vandaan .
Ik werk met Windows 7 en Firefox. Ik ben benieuwd of meerderen last hebben van een traagwerkende Marktplaats.

Groeten, Hans

Gemaakt door Kunena