Algemeen
Zo, het behang zit erin!
Minder
Meer
04 mrt 2011 19:51 #2391
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Zo, het behang zit erin!
Ook op een vliering van 2,5 x 3,5 meter, met alleen in 't midden stahoogte moet je woekeren met de ruimte....
Ik heb er, behalve mijn werktafel en voorraden, een draaibank en een freesbankje in staan. De collectie oue radio's staat in de boven- voorkamer; een wisselend aantal staat in de huiskamer.
Maar voor bewaarmaniakken als mijn vrouw en ik zou Paleis Soestdijk na korte tijd óók te klein zijn......
Nico
Ik heb er, behalve mijn werktafel en voorraden, een draaibank en een freesbankje in staan. De collectie oue radio's staat in de boven- voorkamer; een wisselend aantal staat in de huiskamer.
Maar voor bewaarmaniakken als mijn vrouw en ik zou Paleis Soestdijk na korte tijd óók te klein zijn......
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 mrt 2011 18:37 #2389
door Harry B
Beantwoord door Harry B in topic Re: Zo, het behang zit erin!
Klaas, voor een foto "de ruimte wat te klein" met drie tafels van twee meter? Wat je beschrijft, klinkt geweldig. Ik hoop (en verwacht) dat je veel plezier in je radiokamer zult beleven.
Harry
Harry
03 mrt 2011 23:37 - 04 mrt 2011 16:02 #2361
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Zo, het behang zit erin!
Hallo Klaas,
Ik ben erg benieuwd naar je hobbyruimte.
Plaats eens een foto als je wilt.
Groeten van Marcel
Ik ben erg benieuwd naar je hobbyruimte.
Plaats eens een foto als je wilt.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 04 mrt 2011 16:02 door Marcel L.
02 mrt 2011 07:57 - 02 mrt 2011 07:58 #2308
door Jac Janssen
.
Beantwoord door Jac Janssen in topic Re: Zo, het behang zit erin!
Beste Klaas,
Je hebt niet altijd veel ruimte nodig om toch veel hobbyplezier te hebben.
Ik heb het de nodige jaren met een kast onder de trap moeten doen:
Onder de traptreden hingen nog een stelletje ladenkastjes met onderdelen.
Gereedschap in bakjes aan de deur, meetsnoeren aan een rekje aan de andere deur.
Voor TV's wat aan de kleine kant, maar voor kleine apparaten ging het wel hoor.
Alvast veel plezier in je nieuwe ruimte gewenst!
Jac Janssen
Je hebt niet altijd veel ruimte nodig om toch veel hobbyplezier te hebben.
Ik heb het de nodige jaren met een kast onder de trap moeten doen:
Onder de traptreden hingen nog een stelletje ladenkastjes met onderdelen.
Gereedschap in bakjes aan de deur, meetsnoeren aan een rekje aan de andere deur.
Voor TV's wat aan de kleine kant, maar voor kleine apparaten ging het wel hoor.
Alvast veel plezier in je nieuwe ruimte gewenst!
Jac Janssen
.
Laatst bewerkt 02 mrt 2011 07:58 door Jac Janssen.
28 feb 2011 22:44 #2270
door klaas
Het is wat, een eigen ruimte hebben in je huis, waar je naar hartelust en zonder gestoord te worden, even kan werken aan je hobby. Maarja, dan moet je wel eerst gaan bouwen!
Zo ben ik al enkele maanden bezig om van een rommelkast op zolder, een geweldige, geïsoleerde hobbyruimte te maken, met stroom, verlichting, gipswanden, glasvezelbehang, laminaat, een Veluxje in het dak en drie grote tafels van 80cm bij 2 meter... Dan moet straks vervolgens, na het kitten, sausen en plamuren, nog een cv radiator geplaatst, maar ook de cv leidingen doorgetrokken... De 5 rollen steenwol zijn gelukkig op!
En het behang zit er nu in!
Met 3 kinderen heb je niet veel ruimte over in een rijtjeswoning uit 1930. Dit keer geen foto's. Dat lukt niet zo. De ruimte is wat te klein voor een mooie foto!
Maar zin om straks te hobbyen heb ik! Als eerste gaat mijn BX533 op de schop! Heerlijk, een eigen ruimte!
:side:
Zo, het behang zit erin! werd gestart door klaas
Zo ben ik al enkele maanden bezig om van een rommelkast op zolder, een geweldige, geïsoleerde hobbyruimte te maken, met stroom, verlichting, gipswanden, glasvezelbehang, laminaat, een Veluxje in het dak en drie grote tafels van 80cm bij 2 meter... Dan moet straks vervolgens, na het kitten, sausen en plamuren, nog een cv radiator geplaatst, maar ook de cv leidingen doorgetrokken... De 5 rollen steenwol zijn gelukkig op!
En het behang zit er nu in!
Met 3 kinderen heb je niet veel ruimte over in een rijtjeswoning uit 1930. Dit keer geen foto's. Dat lukt niet zo. De ruimte is wat te klein voor een mooie foto!
Maar zin om straks te hobbyen heb ik! Als eerste gaat mijn BX533 op de schop! Heerlijk, een eigen ruimte!
:side: