Algemeen
GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !!
07 jan 2016 12:50 #58211
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !!
De gulle gever is hierbij bedankt, ik sluit het onderwerp dan ook.
Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
07 jan 2016 11:20 #58210
door Marc
Beantwoord door Marc in topic GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !!
Beste forumleden ,
Ik weet echt niet wiehet is geweest maar ik ben wel enorm blij met deze gulle gift !!
Ik wil daarom de gulle gever enorm bedanken voor dit mooie geschennk .
Ik vermoed dat het iemand is die ik ook wel eens iets geschonken heb en dat kunnen 6 mensen zijn .... de laatste was iemand die ik gratis een knop heb gestuurd maar of die persoon ook dit richting mij heeft gestuurd zal een raadsel blijven.
Iedereen super bedankt voor de hulp en het meedenken ik kan nu gelukkig weer goed testen
Prettige dag allemaal :radioluiste :radio: :thumbsup: :radioluiste : FYI :
Ik weet echt niet wiehet is geweest maar ik ben wel enorm blij met deze gulle gift !!
Ik wil daarom de gulle gever enorm bedanken voor dit mooie geschennk .
Ik vermoed dat het iemand is die ik ook wel eens iets geschonken heb en dat kunnen 6 mensen zijn .... de laatste was iemand die ik gratis een knop heb gestuurd maar of die persoon ook dit richting mij heeft gestuurd zal een raadsel blijven.
Iedereen super bedankt voor de hulp en het meedenken ik kan nu gelukkig weer goed testen
Prettige dag allemaal :radioluiste :radio: :thumbsup: :radioluiste : FYI :
Onderwerp is gesloten.
07 jan 2016 08:51 #58208
door marcola64
Marco
Beantwoord door marcola64 in topic GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !!
Die van mij zit nog in de versterker. Of hij moet zijn weggelopen.
Marco
Onderwerp is gesloten.
07 jan 2016 02:14 #58207
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !!
Waarschijnlijk heb je een stille aanbidder en heb je hem voor noppes in je pocket :thumbsup: .
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jan 2016 21:26 #58206
door Marc
GZ 34 gekregen nieuw wie heeft mij deze gestuurd !! werd gestart door Marc
Goedenavond ,
Wil ik om 10.45 vanmorgen een nieuwe GZ34 bestellen gaat de deurbel ........
Hallo een pakketje voor u ik denk huh ik heb niks besteld maar oke misschien iets van mijn vrouw gekregen ....
Ik naar binnen maak het doosje open en wat schetst mijn verbazing een NIEUWE GZ34 ... ik dus mijn vrouw gevraagt en die zegt nee hoor daar weet ik echt niets van !
Nu is mijn vraag aan jullie wie heeft mij deze mooie nieuwe GZ34 van JJ gestuurd ,,, mag ook prive antwoorden hoor als je anoniem wil blijven .
Ook heb ik eindelijk de DVD binnen met kaarten erop voor de W20 nu kan ik eindelijk naar de drukker ermee en vragen wat het kost als hij alle 1742 kaarten kan afdrukken en opmaat kan snijden want ik wilze allemaal opnieuw afdrukken daarna komt de grootste klus alle gaatje openen ...
Mvgr Marc
Wil ik om 10.45 vanmorgen een nieuwe GZ34 bestellen gaat de deurbel ........
Hallo een pakketje voor u ik denk huh ik heb niks besteld maar oke misschien iets van mijn vrouw gekregen ....
Ik naar binnen maak het doosje open en wat schetst mijn verbazing een NIEUWE GZ34 ... ik dus mijn vrouw gevraagt en die zegt nee hoor daar weet ik echt niets van !
Nu is mijn vraag aan jullie wie heeft mij deze mooie nieuwe GZ34 van JJ gestuurd ,,, mag ook prive antwoorden hoor als je anoniem wil blijven .
Ook heb ik eindelijk de DVD binnen met kaarten erop voor de W20 nu kan ik eindelijk naar de drukker ermee en vragen wat het kost als hij alle 1742 kaarten kan afdrukken en opmaat kan snijden want ik wilze allemaal opnieuw afdrukken daarna komt de grootste klus alle gaatje openen ...
Mvgr Marc
Onderwerp is gesloten.