Skip to main content
Algemeen

b4x92A

Meer
29 aug 2015 17:02 #54441 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic b4x92A
Mooi gelijkend luidsprekerdoek is waarschijnlijk ook hier te vinden: www.bendijkman.nl/luidsprekerstof
M.vr.gr. Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Henk van t Kruis
  • [Henk van t Kruis]
Meer
29 aug 2015 15:21 #54440 door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic b4x92A
Schaallampje staat achter dat aluminium gebogen reflectie scherm, 6.5 of 7 volt - 300mA - E10

Meer
29 aug 2015 15:00 #54439 door gert1976
Beantwoord door gert1976 in topic b4x92A
had al eens gekeken om eventueel een stuk doek te kunnen gebruiken ( extra stuk) maar het doek is nogal kort uitgevallen in de fabriek , is amper 1 cm omgevouwen en verlijmd op de achterkant, dus zal idd op zoek mogen gaan naar een plank met doek of via corrien
- goeie tip huub , zal eens via de gamma rijden, ben idd bekend met dat soort van strijkband en die zijn idd in verscheidene houtsoorten verkrijgbaar ( ook zonder lijmband te vinden zodat ik deze zelf netjes kan verlijmen daar het deels op plastic moet worden aangebracht ) het afgebroken plastic pootje heb ik al een leuke oplossing voor gevonden ,

vraag me nu alleen nog af welke lamp de schaalverlichting tot stand brengt, daar het een beetje donker blijft ipv een verlichte schaal

Meer
29 aug 2015 09:53 - 29 aug 2015 09:59 #54422 door Huub
Beantwoord door Huub in topic b4x92A
Voor dat fineer daar kan je een zijkant rolletje kopen
Dat met de strijkboud verwarmt moet worden .Mischien
Doek dat zal niet zo mee vallen meen dat er goud en zilver draad in zit
mischien van een sloop radio op vragen het totalen bord gebruiken .
je kan ook nog aan de binnenkant kijken of dat doek wat langer is
Zo dat je een stukje over heb om in te plakken .
Soms als je de radio uitkast dan is dat mischien zo .
zgz strippen waar het kan .en mooi inplakken vier kant maken eerst.
helemaal onzicht baar dat zal niet
Maar als je er maar mee kan leven .
Huub
Laatst bewerkt 29 aug 2015 09:59 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: gert1976

• Henk van t Kruis
  • [Henk van t Kruis]
Meer
29 aug 2015 06:22 #54420 door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic b4x92A
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Voor het doek kun je misschien terecht bij Corien Maas of bij Ben Dijkman. Misschien kun je ook op zoek gaan naar een luidspreker plank met nog een net doekje.
De kast is gemaakt van multiplex, berken of beuken (?) en de kleur vermoed ik Teak. Klein stukje weg kun je ook opvullen met een laminaat of houtvuller, hierna hele kastje schuren, korrel 240 en dan opnieuw lakken.

Meer
28 aug 2015 23:02 #54409 door gert1976
b4x92A werd gestart door gert1976
blij als een vogeltje, vandaag gratis een b4x92A in bezit gekregen , na een hoop stof happen (zoals gebruikelijk) de boel is laten opwarmen, en zowaar hij speelt ! lampen branden nog allemaal . wordt nog een leuk project om het luidsprekerdoek te vervangen , 1 steunpootje pootje dat is afgebroken onderaan en de sierstrip die ontbreekt

nu komen een paar vraagjes ,
- weet er iemand welke houtsoort voor dit model gebruikt werd ? kwestie dat ik kan kijken om daar een stuk fineer van te pakken kan krijgen
- het is een beetje een goudkleur doorheen het doek, enig idee welk doek dit is en waar te verkrijgen ?

bij voorbaat dank
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena