Algemeen
Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
28 mrt 2015 08:59 - 28 mrt 2015 09:01 #51627
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Normaal gesproken geef ik geen geld aan goede doelen maar hiervoor maak ik een uitzondering
bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun
Ik hoop dat velen mij volgen.
Prima dat er niet vermeld wordt wie hoeveel geeft en dat donateurs geen voorkeurs behandeling krijgen :thumbsup:
Lee
bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun
Ik hoop dat velen mij volgen.
Prima dat er niet vermeld wordt wie hoeveel geeft en dat donateurs geen voorkeurs behandeling krijgen :thumbsup:
Lee
Laatst bewerkt 28 mrt 2015 09:01 door Lee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 mrt 2015 18:54 #51610
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Het initiatief voor een donatie waardeer ik bijzonder. Stuur even een PM aan admin en ik verstrek de gegevens.
Het is niet mijn bedoeling om een jaarlijkse donatieronde te houden en het wordt zeker geen verplichte bijdrage. Ook een donatie is niet verplicht, U blijft mij allen even lief. Een donatie geeft geen bijzondere rechten en er wordt geen lijst gepubliceerd van donateurs.
Het helpt nu wel om de extra provider en serverruimte huur te verlichten. Diegene die spontaan al een donatie hebben gegeven wil ik ook hier hartelijk bedanken.
Henk van 't Kruis
Het is niet mijn bedoeling om een jaarlijkse donatieronde te houden en het wordt zeker geen verplichte bijdrage. Ook een donatie is niet verplicht, U blijft mij allen even lief. Een donatie geeft geen bijzondere rechten en er wordt geen lijst gepubliceerd van donateurs.
Het helpt nu wel om de extra provider en serverruimte huur te verlichten. Diegene die spontaan al een donatie hebben gegeven wil ik ook hier hartelijk bedanken.
Henk van 't Kruis
Henk van 't Kruis
26 mrt 2015 17:50 - 26 mrt 2015 17:53 #51604
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Een verplichte bijdrage lijkt mij onzinnig en ongewenst (kijk bijvoorbeeld hoeveel ophef er in het forumwereldje is over het inschrijfgeld van radiomuseum.org, bovendien is er bij mijn weten geen enkel concurrerend forum dat een verplichte bijdrage vraagt), maar een jaarlijkse donatieronde kan zeker geen kwaad.
Laatst bewerkt 26 mrt 2015 17:53 door maarten.
26 mrt 2015 13:16 #51602
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Hans,
De eerlijkheid gebied met te zeggen dat ik het buurforum waar ik niet zo vaak op zit nog nooit een donatie heb gedaan Stom .
Daar ga ik aan werken.
Mvg.
Bert.
De eerlijkheid gebied met te zeggen dat ik het buurforum waar ik niet zo vaak op zit nog nooit een donatie heb gedaan Stom .
Daar ga ik aan werken.
Mvg.
Bert.
Mvg.
Bert
26 mrt 2015 11:10 #51601
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Bert,
Ik ben het helemaal met jou eens. Op het andere forum is het al jaren lang een goede gewoonte om mee te betalen aan de door het forumbeheer gemaakte kosten. En als je de jaarlijkse lijsten van donateurs bekijkt zijn het steeds dezelfden die wat voor het voortbestaan van het forum over hebben.
De rest lift gratis mee en heeft vaak ook nog eens het hoogste woord.
Met een verplichte jaarlijkse bijdrage van een paar euro zou ik geen enkele moeite hebben.
Met vriendelijke groet,
Hans
Ik ben het helemaal met jou eens. Op het andere forum is het al jaren lang een goede gewoonte om mee te betalen aan de door het forumbeheer gemaakte kosten. En als je de jaarlijkse lijsten van donateurs bekijkt zijn het steeds dezelfden die wat voor het voortbestaan van het forum over hebben.
De rest lift gratis mee en heeft vaak ook nog eens het hoogste woord.
Met een verplichte jaarlijkse bijdrage van een paar euro zou ik geen enkele moeite hebben.
Met vriendelijke groet,
Hans
26 mrt 2015 07:32 #51599
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Voorstel tot donatie gezien migratie van het forum.
Waarom niet?
We hebben er een hoop plezier aan, Ik tenminste wel.
Bovendien doneren we ook een het buurtforum.
Dus :thumbsup:
We hebben er een hoop plezier aan, Ik tenminste wel.
Bovendien doneren we ook een het buurtforum.
Dus :thumbsup: