Algemeen
Verzameling .
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 jul 2014 11:58 #44762
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Verzameling .
Beste Philip ,
Ik dank je voor jou woorden , maar ik ben gestopt met de hobby ivm lichamelijke problemen .
Ook ligt er een operatie aan de maag in het verschiet die heel erg zwaar en lastig kan en zal worden en het herstel ervan de tijd moet uitwijzen ..
Idd ik bezit nog wel een paar zaken en een paar buizen .
De buizentesters zijn zga allemaal weg , de W20 ,19 , 18 ,12 ,10 zijn allemaal weg .
het enigste wat ik nog heb is een K48 W12 en W16 deze had ik dubbel en nog 1 cartomatic deze moeten/mogen nog weg .
De K48 ( Blomberg) geen kaarten en Cartomatic ook niet werking van beide zou goed moeten zijn maar ik zeg gewoon ik weet het echt niet.
Moch je interesse hebben laat maar weten .
Verder over mijn herstel is gewoon afwachten maar heb in ieder geval bepaalde beslissingen genomen en verder is het gewoon doorgaan en genieten.
Tja Philip in de haren gezeten idd haha maar goed zand erover toch ...
Je mag mij gerust een mail sturen geen probleem
Mvgr Marc : bedtime :thumbsup: :smilythumb:
Ik dank je voor jou woorden , maar ik ben gestopt met de hobby ivm lichamelijke problemen .
Ook ligt er een operatie aan de maag in het verschiet die heel erg zwaar en lastig kan en zal worden en het herstel ervan de tijd moet uitwijzen ..
Idd ik bezit nog wel een paar zaken en een paar buizen .
De buizentesters zijn zga allemaal weg , de W20 ,19 , 18 ,12 ,10 zijn allemaal weg .
het enigste wat ik nog heb is een K48 W12 en W16 deze had ik dubbel en nog 1 cartomatic deze moeten/mogen nog weg .
De K48 ( Blomberg) geen kaarten en Cartomatic ook niet werking van beide zou goed moeten zijn maar ik zeg gewoon ik weet het echt niet.
Moch je interesse hebben laat maar weten .
Verder over mijn herstel is gewoon afwachten maar heb in ieder geval bepaalde beslissingen genomen en verder is het gewoon doorgaan en genieten.
Tja Philip in de haren gezeten idd haha maar goed zand erover toch ...
Je mag mij gerust een mail sturen geen probleem
Mvgr Marc : bedtime :thumbsup: :smilythumb:
Onderwerp is gesloten.
07 jul 2014 20:51 #44750
door Philip
Philip
Beantwoord door Philip in topic Verzameling .
Beste Marc
Het is natuurlijk spijtig als je door ziekte e.d. moet stoppen ,ik ken je al hebben wij elkaar weleens in de haren gezeten als een ,toch doorzetter .
Nu zijn al je radio,s weg op twee na en ik vraag me af waar zijn al je testers gebleven want je had een groot aantal daarvan,zijn deze ook verkocht ??
Verder wens ik je beterschap en hoop dat je weer als een beter mens door het leven kan.
Zie dit zeker niet als natrappen want zo ben ik niet , Met vriendelijke groet Philip
Het is natuurlijk spijtig als je door ziekte e.d. moet stoppen ,ik ken je al hebben wij elkaar weleens in de haren gezeten als een ,toch doorzetter .
Nu zijn al je radio,s weg op twee na en ik vraag me af waar zijn al je testers gebleven want je had een groot aantal daarvan,zijn deze ook verkocht ??
Verder wens ik je beterschap en hoop dat je weer als een beter mens door het leven kan.
Zie dit zeker niet als natrappen want zo ben ik niet , Met vriendelijke groet Philip
Philip
Onderwerp is gesloten.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jul 2014 10:58 #44688
door Marc
Verzameling . werd gestart door Marc
Zoals jullie inmiddels begrepen hebben heb ik alles opgeruimt behalve 2 kleine radio,s .
De meeste radio,s zijn in 1 keer gekocht en de overgebleven 22 stuks zijn via het net verkocht.
Ik heb dit gedaan ivm ziekte en geen tijd en puf meer om iets te doen.
Binnenkort zal ik ook mijn accounts verwijderen enz enz .
Iedereen nog reuze bedankt voor de hulp en onderdelen die ik heb kunnen kopen
De meeste radio,s zijn in 1 keer gekocht en de overgebleven 22 stuks zijn via het net verkocht.
Ik heb dit gedaan ivm ziekte en geen tijd en puf meer om iets te doen.
Binnenkort zal ik ook mijn accounts verwijderen enz enz .
Iedereen nog reuze bedankt voor de hulp en onderdelen die ik heb kunnen kopen
Onderwerp is gesloten.