Skip to main content
Algemeen

condensator vraagje

Meer
09 mei 2014 18:42 #42956 door Pouwel
condensator vraagje werd gestart door Pouwel
Hallo Allemaal,

Ik weet dat het hier eigenlijk niet helemaal thuis hoort, maar ik weet geen andere manier om op mijn vraag antwoord te krijgen.

Normaal stel ik altijd mijn vragen over radio's, maar aangezien ik ook een oltimer caravan bezit met ook zeker een buizenwekkerradio heb ik de volgende vraag.

Ik pas het hele interieur van de caravan aan aan de tijd waarin deze is gebouwd (ten minste zove

el mogelijk). Ik heb nu een mixer gekocht om sneller slagroom en dergelijke te kunnen kloppen en natuurlijk andere dingen. Hierin zitten twee condensatoren.

Eentje over de standenschakelijk (stand 1 en 2)(de kleine zwarte) en eentje over de nulstand van de schakelaar en moter.

De kleine zwarte is te lezen en is 10000 pf de grote is niet te lezen, deze is denk ik alleen voor de ontstoring?

Ze zien er op het oog hagelnieuw uit en de mixer is weinig gebruikt.. Mijn vraag is dus deze:

Moet ik ze vervangen of kan ik ze weglaten tegenwoordig en waardoor/welke waarde moet ik ze dan vervangen?

De kleine is duidelijk 10000 pf en het voltage?
De grote staat verder niks op helaas.

Op beide staat 1500 vcc

ALs dit hier echt niet thuis hoort snap ik dat en mag het verwijderd worden, maar weet niet hoe ik er anders uit moet komen.

Vriendelijke groeten,

Pouwel

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena