Algemeen
leuk cadeautje
Minder
Meer
18 dec 2013 22:13 - 18 dec 2013 22:13 #39071
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic leuk cadeautje
Zo'n leuk begin van de kerstdagen.......Dat wil ik ook! :kerstrendie
Handtekening
Laatst bewerkt 18 dec 2013 22:13 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 dec 2013 22:11 #39070
door admin
18 dec 2013 22:02 - 18 dec 2013 22:02 #39069
door klaas
leuk cadeautje werd gestart door klaas
adkerst Dat de kerst een bijzondere tijd in het jaar is, heb ik ondervonden bij een grote opdrachtgever van mijn werkgever.
Tijdens een grote verhuizing van deze opdrachtgever kwam veel oud spul uit vergeten magazijnen. Zo ook deze mooie Weller de-soldeer station. Type VP801EC. Omdat ik al enige jaren rondloop bij deze mensen en wel goed kan opschieten met bepaalde lieden aldaar, kreeg ik dit mooie station in de handen gedrukt, onder het mom: Wij solderen al jaren niet meer.... Neem maar gauw mee.
Ik zie het als een kerstgeschenkje, want zelf kopen zou ik nooit doen. Het is een soldeer station met een vacuum pomp en extra stiften en filters. Je kan hiermee gemakkelijk componenten los solderen van printplaten, het soldeer wordt gewoon opgezogen in een glazen huls die je ook weer kan legen. Hoe makkelijk!
sneeuwpop Groe
ten en alvast fijne feestdagen!
Klaas. :kerstlala2
Tijdens een grote verhuizing van deze opdrachtgever kwam veel oud spul uit vergeten magazijnen. Zo ook deze mooie Weller de-soldeer station. Type VP801EC. Omdat ik al enige jaren rondloop bij deze mensen en wel goed kan opschieten met bepaalde lieden aldaar, kreeg ik dit mooie station in de handen gedrukt, onder het mom: Wij solderen al jaren niet meer.... Neem maar gauw mee.
Ik zie het als een kerstgeschenkje, want zelf kopen zou ik nooit doen. Het is een soldeer station met een vacuum pomp en extra stiften en filters. Je kan hiermee gemakkelijk componenten los solderen van printplaten, het soldeer wordt gewoon opgezogen in een glazen huls die je ook weer kan legen. Hoe makkelijk!
sneeuwpop Groe
ten en alvast fijne feestdagen!
Klaas. :kerstlala2
Laatst bewerkt 18 dec 2013 22:02 door klaas.