Algemeen
Kerst groet
23 dec 2013 08:46 #39175
door Bart B
Beantwoord door Bart B in topic Kerst groet
Ik wens iedereen een fijn kerstfeest :kerstlala2 en een gelukkig nieuwjaar. odenneboom
Gr. Bart
:kerstrendie
Gr. Bart
:kerstrendie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 dec 2013 23:32 #39173
door Gidi Verheijen
Beantwoord door Gidi Verheijen in topic Kerst groet
Alle bezoekers van het Forum van de Buizenradioclub wens ik prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2014.
Van deze gelegenheid wil ik graag gebruik maken om alle verzamelaars die in 2013 bijgedragen hebben aan mijn onderzoeken hartelijk daarvoor te bedanken.
Wie goede voornemens wil maken attendeer ik op de mogelijkheid vooroorlogse radiotoestellen van de merken Erres, NSF, Waldorp, Aetherkruiser, Weco en Minimax bij mij aan te melden. De gegevens van deze toestellen (serienummers en informatie op licentieplaatjes) worden verwerkt, zonder dat persoonsinformatie aan derden wordt verstrekt.
Gidi
Van deze gelegenheid wil ik graag gebruik maken om alle verzamelaars die in 2013 bijgedragen hebben aan mijn onderzoeken hartelijk daarvoor te bedanken.
Wie goede voornemens wil maken attendeer ik op de mogelijkheid vooroorlogse radiotoestellen van de merken Erres, NSF, Waldorp, Aetherkruiser, Weco en Minimax bij mij aan te melden. De gegevens van deze toestellen (serienummers en informatie op licentieplaatjes) worden verwerkt, zonder dat persoonsinformatie aan derden wordt verstrekt.
Gidi
22 dec 2013 22:43 - 22 dec 2013 22:44 #39169
door Ben Dijkman
Laatst bewerkt 22 dec 2013 22:44 door Ben Dijkman.
22 dec 2013 20:49 #39164
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Kerst groet
Minder
Meer
22 dec 2013 20:41 #39163
door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Kerst groet
Iedereen fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar adkerst
:kerstbmsmly
Groeten Willem
:kerstbmsmly
Groeten Willem
22 dec 2013 20:36 #39162
door admin