Skip to main content
Algemeen

Aristona radio

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
12 nov 2013 19:54 #38219 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Aristona radio

hkruis schreef :
Ik denk dat je een andere radio hebt staan. b.v. de SA3032 heeft wel een dergelijke plug.

Heb net mijn exemplaar bekeken , chassisdeel is idd later gemonteerd , ga dit met de "originele" onderdelen van een sloop 3027 binnenkort herstellen . Heb er destijds (1982) nooit bij stilgestaan dat het er niet op hoorde , was toen allang blij dat m'n AD5035/36 combinatie er rechtstreeks op kon worden aangesloten (tot ergernis van de onderbuurvrouw bigfun ). Iig onverwacht weer wat wijzer geworden . beer

Groet , Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
12 nov 2013 19:01 #38217 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Aristona radio
Henk T.

Ik denk dat je een andere radio hebt staan. b.v. de SA3032 heeft wel een dergelijke plug. Bij de SA3027, 3029, 3059 is het bijvoorbeeld ook mogelijk om meerdere combinaties van luidsprekers aan te sluiten en zijn dan ook INT. of EXT. te schakelen met een bediening op de voorzijde.

Henk van 't Kruis

Meer
12 nov 2013 18:05 #38216 door referyhenk
Beantwoord door referyhenk in topic Aristona radio
Iedereen bedankt voor zijn inbreng. Had de gegevens nodig voor documentatie in een museum waar ik als vrijwilliger bezig ben.

ReferyHenk

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
12 nov 2013 17:32 #38215 door Tonmeister Henk

hkruis schreef : Henk T.

Op mijn SA3029 zitten geen 800 Ohm stekers en zijn zoals op de foto is te zien. ook op de Duitse versie zitten dezelfde aansluitingen.
Hoe die er bij jou op komt is mij dus niet duidelijk.

Er zit bij mij 1 op , hetzelfde bedraad als de B7X63 , dus hoog en laag gescheiden . Ben benieuwd naar het serienummer of datumstempels op jouw exemplaar .
Overigens heeft mijn SA3029 een lichte kast . Ga hem binnenkort wel even opgraven en een foto van de LS aansluiting maken .

Groet , de derde Henk van dit topic .

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
12 nov 2013 15:51 - 12 nov 2013 15:55 #38213 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Aristona radio
Henk T.

Het typenummer is, zoals ik eerder in het topic aangaf en jezelf ook vermelde. Op mijn SA3029 zitten geen 800 Ohm stekers en zijn zoals op de foto is te zien. ook op de Duitse versie zitten dezelfde aansluitingen.
Hoe die er bij jou op komt is mij dus niet duidelijk.

Bert, volgens mij is de speaker van de SA3027 en SA3029 identiek. Weet het niet 100% zeker.

Ben wel benieuwd wat de topic starter met de radio gaat doen?

Ik wissel nog wel eens van radio, maar ik krijg de SA3029 niet meer mee. Speelt ook leuk met de Joboton.

Henk
Laatst bewerkt 12 nov 2013 15:55 door hkruis.

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
12 nov 2013 15:46 #38212 door Tonmeister Henk

Bert Kn schreef : Henk,
Zeker een fraaie radio.
Zover ik weet is de bas speaker wat forser als van de SA3027 en heeft hij motor besturing plus andere U buizen in de eintrappen toppie .

Dit klopt , UL84 ipv UL41

Gemaakt door Kunena