Algemeen
Gaan en komen.
25 okt 2013 20:40 #37615
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Gaan en komen.
Henk,
Dat klopt in dit geval heb ik er voor gekozen die plek te reserveren voor mijn stereo opstelling met 2x AG9007.
Voordeel is dat het wat makkelijker ontruimd kan worden tijdens de kerstperiode.
Dat klopt in dit geval heb ik er voor gekozen die plek te reserveren voor mijn stereo opstelling met 2x AG9007.
Voordeel is dat het wat makkelijker ontruimd kan worden tijdens de kerstperiode.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
25 okt 2013 20:28 #37614
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Gaan en komen.
Die kerstboom is ook maar tijdelijk, kan er snel weer een meubel in.
Henk
Henk
25 okt 2013 20:13 - 25 okt 2013 20:13 #37613
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Gaan en komen.
Henk.
Zoals je aangeeft zitten de verschillen in het niet aanwezig zijn van de UGT's en is de versterker op het vermogen na gelijk aan de AG9015 dus het beter klinken zoals geroepen werd had en heb ik mijn twijfels bij.
René
Deze versterker levert inderdaad minder vermogen vandaar dat ze bij deze met 2 x EZ81 konden volstaan.
2x AD5055 er aan hangen tja ideaal maar dan moet je ze wel hebben : huh .
Morgen ga ik eerst een korte inspectie van de binnenzijde doen en zal hem dan eens gaan proberen.
Zoals je aangeeft zitten de verschillen in het niet aanwezig zijn van de UGT's en is de versterker op het vermogen na gelijk aan de AG9015 dus het beter klinken zoals geroepen werd had en heb ik mijn twijfels bij.
René
Deze versterker levert inderdaad minder vermogen vandaar dat ze bij deze met 2 x EZ81 konden volstaan.
2x AD5055 er aan hangen tja ideaal maar dan moet je ze wel hebben : huh .
Morgen ga ik eerst een korte inspectie van de binnenzijde doen en zal hem dan eens gaan proberen.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 25 okt 2013 20:13 door Bert Kn.
25 okt 2013 19:08 #37607
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Gaan en komen.
Er is nog een verschil
de AG9014 heeft een uitgangs vermogen rond de 10 watt
en heeft een ez81 gelijkrichter
de 9015-9018 ligt rond de 15 watt uitgang en GZ 34 gelijkrichter
zet eens de AD5055 speakers erop dan weet je niet wat je hoort
Mvg René Daemen
de AG9014 heeft een uitgangs vermogen rond de 10 watt
en heeft een ez81 gelijkrichter
de 9015-9018 ligt rond de 15 watt uitgang en GZ 34 gelijkrichter
zet eens de AD5055 speakers erop dan weet je niet wat je hoort
Mvg René Daemen
René Daemen
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
25 okt 2013 18:55 #37606
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Gaan en komen.
Bert
De enige verschillen tussen beide zijn de 2 extra UGT's in de AG9015 en ook AG9018 voor aansluiting van laag ohmige luidsprekers. Deze zitten dus niet in de AG9014. Dus veel verschil zal er volgens mij, miets in goede staat niet zijn.
De enige verschillen tussen beide zijn de 2 extra UGT's in de AG9015 en ook AG9018 voor aansluiting van laag ohmige luidsprekers. Deze zitten dus niet in de AG9014. Dus veel verschil zal er volgens mij, miets in goede staat niet zijn.
25 okt 2013 16:01 #37601
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Gaan en komen. werd gestart door Bert Kn
Gaan
Met de kerstdagen voor de deur en ruimte gebrek voor de bekende boom die dan geplaatst moet worden heb ik besloten de F7X60A toch maar van de hand te doen.
De bedoeling was dit meubel op de zolder kamer te stallen maar achteraf gezien is hij te lomp voor ons trappengat.
Een tijdelijke stalling in mijn schuur (Berts bunker) wilde ik het meubel in deze tijd van het jaar niet aandoen.
Het meubel vertrekt richting Aloys, zijn naam had hij er al onder geplakt toen ik het meubel net had.
Komen
Vaandag bracht mijn zoon de AG9014 plus FM13 voor me mee.
Omdat de mede hobbyist waarvan ik het overnam via via bij mij bekend was en woonachtig in de plaats waar mijn zoon werkt besloot ik hem als koerier in te zetten.
Volgens de vorige eigenaar zijn ze beide onder handen genomen en speelklaar.
In heel oude berichten van dit forum las ik dat de AG9014 zelfs beter dan de AG9015 klinkt hetgeen de verkoper ook vertelde toen ik hem aan de lijn had.
Ik kan het me gezien de prestaties van mijn AG9015 niet voorstellen ben benieuwd.
Bert.
Met de kerstdagen voor de deur en ruimte gebrek voor de bekende boom die dan geplaatst moet worden heb ik besloten de F7X60A toch maar van de hand te doen.
De bedoeling was dit meubel op de zolder kamer te stallen maar achteraf gezien is hij te lomp voor ons trappengat.
Een tijdelijke stalling in mijn schuur (Berts bunker) wilde ik het meubel in deze tijd van het jaar niet aandoen.
Het meubel vertrekt richting Aloys, zijn naam had hij er al onder geplakt toen ik het meubel net had.
Komen
Vaandag bracht mijn zoon de AG9014 plus FM13 voor me mee.
Omdat de mede hobbyist waarvan ik het overnam via via bij mij bekend was en woonachtig in de plaats waar mijn zoon werkt besloot ik hem als koerier in te zetten.
Volgens de vorige eigenaar zijn ze beide onder handen genomen en speelklaar.
In heel oude berichten van dit forum las ik dat de AG9014 zelfs beter dan de AG9015 klinkt hetgeen de verkoper ook vertelde toen ik hem aan de lijn had.
Ik kan het me gezien de prestaties van mijn AG9015 niet voorstellen ben benieuwd.
Bert.
Mvg.
Bert