Algemeen
Jaren '60 kamer/hoekje
- Hoedendoosch
- []
-
26 jul 2013 17:46 #34640
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Hallo Danny,
erg leuk gedaan ! Vooral de treinbank spreekt me aan. Qua kleur sixties / seventies
Altijd al zo'n viertje met een tafeltje uit een zo'n ouwe trein met die hondeneus willen hebben bij wijze van ontbijthoek. Het is er nooit van gekomen 
Pim.
erg leuk gedaan ! Vooral de treinbank spreekt me aan. Qua kleur sixties / seventies

Pim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Volkswagen94
- [Volkswagen94]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 jul 2013 14:07 - 26 jul 2013 14:08 #34632
door Volkswagen94
-
Beantwoord door Volkswagen94 in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Bedank allemaal.
Dat rek is gewoon uit een sloopstel, en die bank uit een trein-serie die verbouwd zijn
Sommige spullen zijn ouder, maar dat vind ik niet erg, bij me moeder thuis hing ook nog een zwarte telefoon eind jaren '60, vertelde ze.
hkruis het is gelukt met het lampje, alsje er niks van weet is het lastig welke schroeven je moet losdraaien het was effe pielen maar het is gelukt heeel erg bedank ziet er heel leuk uit nu!
Danny
Dat rek is gewoon uit een sloopstel, en die bank uit een trein-serie die verbouwd zijn
Sommige spullen zijn ouder, maar dat vind ik niet erg, bij me moeder thuis hing ook nog een zwarte telefoon eind jaren '60, vertelde ze.
hkruis het is gelukt met het lampje, alsje er niks van weet is het lastig welke schroeven je moet losdraaien het was effe pielen maar het is gelukt heeel erg bedank ziet er heel leuk uit nu!
Danny
-
Laatst bewerkt 26 jul 2013 14:08 door Volkswagen94.
26 jul 2013 13:48 #34631
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Hoi Danny,
In dit soort kamertjes met zowat dezelfde spullen en inrichting zaten we als kameraden gezellig platen te draaien en menig pilsjes te nuttigen.
In de seventies!
Ziet er verder echt knus en gezellig uit.
Die treinbank en rek zijn trouwens wel heel bijzonder!
Groet Frank
In dit soort kamertjes met zowat dezelfde spullen en inrichting zaten we als kameraden gezellig platen te draaien en menig pilsjes te nuttigen.
In de seventies!
Ziet er verder echt knus en gezellig uit.
Die treinbank en rek zijn trouwens wel heel bijzonder!
Groet Frank
26 jul 2013 12:10 #34626
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Danny,
Hartstikke leuk zo`n hoekje, lekker relaxen en luisteren naar de muziek from the good old times
M`n komplimenten :thumbsup:
Lee
Hartstikke leuk zo`n hoekje, lekker relaxen en luisteren naar de muziek from the good old times

M`n komplimenten :thumbsup:
Lee
- hkruis
- []
-
26 jul 2013 12:06 #34625
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Hallo Danny, Als je een lampje nodig hebt kan ik je dat wel toezenden. Het lampje vervangen via de achterzijde kan, wat gepruts, als het lukt scheelt dat werk.
Een andere Philips oplossing is. Radio op de rug leggen en de 4 M3 schroefjes verwijderen van de onderbalk. Ook de 4 chassis schroeven verwijderen. Nu kun je het chassis iets naar voren trekken en kun je er redelijk goed bij om het lampje te vervangen. Zie ook de foto's
Een andere Philips oplossing is. Radio op de rug leggen en de 4 M3 schroefjes verwijderen van de onderbalk. Ook de 4 chassis schroeven verwijderen. Nu kun je het chassis iets naar voren trekken en kun je er redelijk goed bij om het lampje te vervangen. Zie ook de foto's
26 jul 2013 12:03 #34624
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Jaren '60 kamer/hoekje
Het is misschien iets meer de 70's geworden, maar dan is die ook wel meteen voor de volle 100% geslaagd.
Handtekening