Wat maakt de Philips GZ34 zo speciaal gezien de vraagprijzen
MVG
Francis
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Die ongein is nog steeds te koop.
Gewoon wat dikker tweelingsnoer voldoet net zo goed.
Als je alleen maar let op de fase.
En dat is al helemaal eenvoudig als de isolatie per draad een verschillend kleurtje heeft.
Gewoon bij de Handyman te koop.
Wie was het ook alweer. Die cabaretier, die zei: "Het mensdom wil bedonderd wezen".
Han
Dat "freak- gelul" kan de meest waanzinnige proporties aannemen, tot en met figuren die beweren dat ze het onderscheid kunnen horen tussen verschillende fabrikaten elco's in het voedingsgedeelte
Allemaal humbug en bullshit
Nico
- hkruis
- [hkruis]
-
Helaas staat de goudenvoet versie er niet bij, die heeft mijn voorkeur. Leuke handel trouwens.
Henk
Je geluidsapparatuur klinkt ineens als nooit te voren. Als je hem dan ook nog aansluit met een netsnoer op carbonbasis met ion-gedresseerde stekers, dan begrijp je niet dat er aan de meeste stereosets nog gewone stekers zitten. Hoe exotischer de materialen, hoe beter het klinkt.Bert Kn schreef : Op marktplaats zie ik deze buis voor hoge prijzen gaan.
Momenteel is er op een GZ34 Metal Rim 180 euro geboden.
Een latere Philips uitvoering vraagt men 80 euro voor.
Wim Rotte niet de duurste vraagt 50 euro.
Een nieuw exemplaar van JJ kost bij de Jukebox Revival 12,95.
Voor mijn AG9015 heb ik een JJ reserve exemplaar gekocht welke na uitproberen geen verandering in de weergave van die versterker gaf.
Bert
Ik ben bezig met een onderlegplaatje van van speciaal geïmpregneerd karton. De elektronen blijven dan dichter bij de versterker. Ik denk die dingen te kunnen leveren voor een 3 à 400 euro.
M.a.w. het is allemaal kul en van die club win je nooit, ook al kom je met harde natuurkundige bewijzen. Een gelukje voor diegene die een zwik van die buizen in voorraad heeft.......
Soundman2
geeft meer niet ze doen allemaal hun plicht
Dus het stelt NIKS voor. Huub