Skip to main content
Algemeen

NVHR-dag radiobeurs 6 juli in Driebergen

Meer
05 jul 2013 20:04 #33764 door pietblaas

Johannes schreef : En is er misschien een vervolg op de zeer interessante fotografie demonstratie waar de vorige keer nauwelijks gebruik van werd gemaakt door (denk ik) te weinig bekendmaking er voor?
De FOTOWORKSHOP - als die er komt - lijkt mij erg interessant en leerzaam. Alleen heb ik nog niks
gehoord of het wel of niet door gaat.

Bij mij is er ook enige onduidelijkheid hierover. Maar ik ben ter plekke en ik neem sowieso een camera mee en een laptop. We kunnen best iets improviseren, want ik heb wel wat ideeën. Dat kost ook nauwelijks voorbereidingstijd. Dus neem in elk geval je camera mee. Het lijkt me sowieso erg leuk om met enkele foto-enthousiastelingen wat van gedachten te wisselen over hoe de fotografie binnen de radiohobby wat meer aandacht zou kunnen krijgen. Ik ben ook erg benieuwd wat jullie zouden willen leren, want dit staat voor mij centraal bij een fotoworkshop.

Groeten,

Piet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
05 jul 2013 19:21 #33760 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NVHR-dag radiobeurs 6 juli in Driebergen
Ik heb begrepen rond 11.00 uur de eerste.

Meer
05 jul 2013 19:21 #33759 door Rene Daemen
Wordt terplekke aangegeven of via de omroep installatie

René Daemen

Meer
05 jul 2013 19:01 #33754 door Willem Roseboom
Weet iemand hoe laat de lezing van Bernard begint, ik zie alleen dat de lezing er is maar nergens zie ik een tijd bij staan.

Groeten Willem

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
05 jul 2013 12:34 #33735 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NVHR-dag radiobeurs 6 juli in Driebergen
In ieder geval is er een uitgebreide demonstratie en lezing van Bernard over de Grundig 5010. Opstelling van 2 radio in stereo met zelfbouw voorversterker. Hij wil ook uitleg geven over de gespeelde muziek en de dirigenten.

Hij heeft er in ieder geval weer zeer veel werk van gemaakt.

Henk

Meer
05 jul 2013 11:29 #33732 door Johannes
Beste Forumlezers,

Dat er zaterdag 6 juli een interessante radiobeurs in Driebergen is weet iedereen wel. Maar is er
deze keer ook weer een nevenactiviteit? Ik heb er nog niks over gelezen.
En is er misschien een vervolg op de zeer interessante fotografie demonstratie waar de vorige keer
nauwelijks gebruik van werd gemaakt door (denk ik) te weinig bekendmaking er voor?

De FOTOWORKSHOP - als die er komt - lijkt mij erg interessant en leerzaam. Alleen heb ik nog niks
gehoord of het wel of niet door gaat. Piet, bij deze dus AANDACHT er voor :thumbsup:

Groeten van Hans

Gemaakt door Kunena