Algemeen
Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Minder
Meer
26 mei 2013 13:07 #32286
door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Hoi Jeroen,
Jammer dat het zo gelopen is. Ik had graag langs willen komen maar dat ging helaas niet en ik denk dat het bij veel mensen zo gegaan is.
Als je spullen via internet gaat verkopen of je een lijst hebt met toestellen die je van de hand wilt doen dan kan dat handig zijn.
Succes.
Groeten Willem
Jammer dat het zo gelopen is. Ik had graag langs willen komen maar dat ging helaas niet en ik denk dat het bij veel mensen zo gegaan is.
Als je spullen via internet gaat verkopen of je een lijst hebt met toestellen die je van de hand wilt doen dan kan dat handig zijn.
Succes.
Groeten Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
Onderwerp Auteur
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
26 mei 2013 12:41 #32283
door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Mijn verkoopdag was een grote flop...er zijn over de hele dag hooguit 12 a 13 bezoekers geweest...
Er zijn een paar radio's verkocht en een paar grammofoonplaten.
Ik had nog een deel radio's en kratten buizen in mijn werkplaats staan en was een Telefunken aan het afbouwen die ik gerestaureerd had, ik heb deze spullen niet eens meer neergezet...
De meeste bezoekers waren bekenden die even langs kwamen voor een praatje.
Ik denk dat het geld in Nederland echt op is en dat men elke Euro nodig heeft om zijn hoofd boven water te houden, jammer maar helaas.
We leven ook in het digitale tijdperk, men is gewend om de hobby vanachter de pc te beleven.
Ik zal me dan ook nog uitsluitend bezig houden met verkoop via internet, standhouder zijn op een beurs of zelf iets organiseren is niet meer haalbaar, zonde van alle moeite en tijd.
Nog een woord van dank aan radiovrienden Thijs Bouma en Martijn Hermes die hebben geholpen met de verkoopdag; jongens, bedankt voor het sjouwen en opbouwen!
Ik ga nu verder met mijn auto volladen en alles naar mijn pakhuis brengen.
Jeroen
Er zijn een paar radio's verkocht en een paar grammofoonplaten.
Ik had nog een deel radio's en kratten buizen in mijn werkplaats staan en was een Telefunken aan het afbouwen die ik gerestaureerd had, ik heb deze spullen niet eens meer neergezet...
De meeste bezoekers waren bekenden die even langs kwamen voor een praatje.
Ik denk dat het geld in Nederland echt op is en dat men elke Euro nodig heeft om zijn hoofd boven water te houden, jammer maar helaas.
We leven ook in het digitale tijdperk, men is gewend om de hobby vanachter de pc te beleven.
Ik zal me dan ook nog uitsluitend bezig houden met verkoop via internet, standhouder zijn op een beurs of zelf iets organiseren is niet meer haalbaar, zonde van alle moeite en tijd.
Nog een woord van dank aan radiovrienden Thijs Bouma en Martijn Hermes die hebben geholpen met de verkoopdag; jongens, bedankt voor het sjouwen en opbouwen!
Ik ga nu verder met mijn auto volladen en alles naar mijn pakhuis brengen.
Jeroen
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
25 mei 2013 19:30 #32234
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Geen mogelijkheid gehad om er nog even heen te gaan.
Henk
Henk
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
25 mei 2013 19:03 #32232
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Hallo Jeroen ,
Hoe is jou verkoop dag verlopen heb je nog een beetje radio's en onderdelen kunnen slijten ?
Heb je trouwens nog gekeken naar de 2 knoppen van een 720A of 730A en de Speaker voor mijn 730A
Prettig weekend grt Marc en Patricia
Hoe is jou verkoop dag verlopen heb je nog een beetje radio's en onderdelen kunnen slijten ?
Heb je trouwens nog gekeken naar de 2 knoppen van een 720A of 730A en de Speaker voor mijn 730A
Prettig weekend grt Marc en Patricia
25 mei 2013 16:09 #32220
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s.
Na een barre tocht naar het toch altijd weer verre west Friesland ondernomen te hebben heb ik
bovengenoemde markt bezocht.
Hier heb ik na zware onderhandelingen een mooie Erres 487 klapschaal kunnen aanschaffen. yes.gif
Jeroen, nogmaals dank, en tot ziens !
Gino
bovengenoemde markt bezocht.
Hier heb ik na zware onderhandelingen een mooie Erres 487 klapschaal kunnen aanschaffen. yes.gif
Jeroen, nogmaals dank, en tot ziens !
Gino
Als het oud is is het leuk
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
Onderwerp Auteur
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
22 mei 2013 21:26 #32095
door Jeroen Landman
Radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude 25 mei a.s. werd gestart door Jeroen Landman
Beste mede-hobbyisten,
Aanstaande zaterdag 25 mei organiseer ik een radio- en onderdelen verkoopdag.
Wegens inkrimpen verzameling biedt ik vele radio's, buizen, onderdelen zoals luidsprekers en transformators, lectuur, grammofoonplaten, enz. te koop aan.
De verkoop zal gehouden worden op locatie; De Mossel 43 1723 HX Noord Scharwoude (industrieterrein)
Noord Scharwoude ligt vlakbij Alkmaar en Heerhugowaard.
U bent allen van harte welkom tussen 10:00 en 17:00.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Landman
Een kleine impressie van het aanbod;
(er is nog veel meer)
Aanstaande zaterdag 25 mei organiseer ik een radio- en onderdelen verkoopdag.
Wegens inkrimpen verzameling biedt ik vele radio's, buizen, onderdelen zoals luidsprekers en transformators, lectuur, grammofoonplaten, enz. te koop aan.
De verkoop zal gehouden worden op locatie; De Mossel 43 1723 HX Noord Scharwoude (industrieterrein)
Noord Scharwoude ligt vlakbij Alkmaar en Heerhugowaard.
U bent allen van harte welkom tussen 10:00 en 17:00.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Landman
Een kleine impressie van het aanbod;
(er is nog veel meer)