Skip to main content
Algemeen

Even voorstellen

Meer
10 mei 2013 13:21 #31738 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Even voorstellen
Hans,
Van harte welkom hier.
Als er wat te leren valt horen we het wel.

Bert.

Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hans van de Vrande

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• hkruis
  • [hkruis]
Meer
09 mei 2013 10:37 #31694 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Even voorstellen
Hallo Hans, welkom op het forum en veel plezier gewenst aan en met het forum.

Meer
09 mei 2013 09:43 #31689 door Hans van de Vrande
Hallo forumleden,

Al geruime tijd lees ik met enige regelmaat en veel belangstelling de onderwerpen die hier (en op 2 andere fora) aan de orde komen. Vaak dacht ik, ik zal me eens registreren, maar dat kwam er maar niet van. Tot vandaag. Nu maar eens die gedachte in actie omgezet.

Graag wil mezelf in het kort voorstellen: Ik behoor tot de generatie 'Baby boomers', en al vroeg kwam ik, met dank aan Leonard de Vries, in aanraking met de radio (buizen) techniek. Al snel kwam daar de tv techniek bij, en later de electronica. Daarna volgde een periode waarin deze hobby op een laag pitje kwam te staan door allerlei andere bezigheden. Totdat ik deze fora 'ontdekte': interessant om te lezen, vaak zeer leerzaam, maar roepen ook (nostalgische) herinneringen op.

Nu ben ik in een fase van het leven beland die mij wat meer vrije tijd geeft. Wat ik precies met de oude (radio) hobby ga doen, weet ik nog niet precies. Eerst ga ik maar eens uitzoeken wat ik al die jaren bewaard heb. En daar zitten vast zaken bij die in ere hersteld dienen te worden.

Ik hoop nog veel van jullie te mogen leren, en wie weet, kan ik ook nog eens ergens aan bijdragen.

Tot 'horens',
Hans van de Vrande

Gemaakt door Kunena