Algemeen
Zaterdag 25 mei radio en onderdelenmarkt te N-Scharwoude
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
Onderwerp Auteur
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
05 mei 2013 20:59 #31582
door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Zaterdag 25 mei radio en onderdelenmarkt te N-Scharwoude
Hallo Henk,
Hahaha,
Ik wil best koffie zetten hoor, maar als er 1000 man komt zal ik aan een 1000 liter tank moeten zien te komen...als er ook nog koek laat staan gebak bij moet, dan vrees ik dat ik failliet ben alvorens er ook maar één toestel is verkocht...ook moet ik dan een koffiejuffrouw inhuren
De prijzen zijn in principe vraagprijzen, speelruimte is er veelal wel, markt-principe he.
Er is geen lijst, dan gaan mensen zaken reserveren of er op bieden...dat is met een beurs of een markt ook niet mogelijk.
Ik krijg wel mails in de trant van; "is dit of dat er bij?" "anders reis ik niet af..."
Beetje vreemd, want op een beurs of markt weet men immers ook niet van te voren wat men er aan zal treffen...
Er is van elke periode aanbod, materiaal van de jaren 20 tot en met de jaren 60, zelfs nog wat spul uit de jaren 70.
Buizen en torren, toestellen en onderdelen, boeken, grammofoonplaten, enz.
Groeten,
Jeroen
Hahaha,
Ik wil best koffie zetten hoor, maar als er 1000 man komt zal ik aan een 1000 liter tank moeten zien te komen...als er ook nog koek laat staan gebak bij moet, dan vrees ik dat ik failliet ben alvorens er ook maar één toestel is verkocht...ook moet ik dan een koffiejuffrouw inhuren
De prijzen zijn in principe vraagprijzen, speelruimte is er veelal wel, markt-principe he.
Er is geen lijst, dan gaan mensen zaken reserveren of er op bieden...dat is met een beurs of een markt ook niet mogelijk.
Ik krijg wel mails in de trant van; "is dit of dat er bij?" "anders reis ik niet af..."
Beetje vreemd, want op een beurs of markt weet men immers ook niet van te voren wat men er aan zal treffen...
Er is van elke periode aanbod, materiaal van de jaren 20 tot en met de jaren 60, zelfs nog wat spul uit de jaren 70.
Buizen en torren, toestellen en onderdelen, boeken, grammofoonplaten, enz.
Groeten,
Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
05 mei 2013 08:22 #31576
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Zaterdag 25 mei radio en onderdelenmarkt te N-Scharwoude
Jeroen leuk, Ik zal de meest opkomende vragen even stellen.
- Wordt er gratis koffie met een lekkernij verstrekt?
- Zijn de radio\onderdelen van een prijs voorzien of is het onderhandelen\bieden?
- Is de staat en\of werking vermeld?
- Is er een lijst van de modellen die je eruit doet?
Ik probeer in ieder geval even langs te komen.
Veel succes met je verkoop
Hendrik
- Wordt er gratis koffie met een lekkernij verstrekt?
- Zijn de radio\onderdelen van een prijs voorzien of is het onderhandelen\bieden?
- Is de staat en\of werking vermeld?
- Is er een lijst van de modellen die je eruit doet?
Ik probeer in ieder geval even langs te komen.
Veel succes met je verkoop
Hendrik
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
Onderwerp Auteur
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
04 mei 2013 11:24 #31554
door Jeroen Landman
Zaterdag 25 mei radio en onderdelenmarkt te N-Scharwoude werd gestart door Jeroen Landman
Zaterdag 25 mei aanstaande radio en onderdelenmarkt te Noord Scharwoude NH.
Wegens inkrimpen van mijn verzameling biedt ik vele oude buizenradio's, buizen/lampen, onderdelen, boeken, grammofoonplaten (78 toeren/lp's/singles) te koop aan.
Radio's van de jaren 20 tot en met de jaren 60.
Duizenden buizen van alle typen.
Locatie; De Mossel 43 1723HX Noord Scharwoude (industrieterrein)
De markt wordt gehouden van 10:00 tot 17:00
Noord Scharwoude ligt vlakbij Alkmaar en Heerhugowaard.
Ik zie u graag op zaterdag 25 mei aanstaande!
Met vriendelijke groet,
J. Landman
Wegens inkrimpen van mijn verzameling biedt ik vele oude buizenradio's, buizen/lampen, onderdelen, boeken, grammofoonplaten (78 toeren/lp's/singles) te koop aan.
Radio's van de jaren 20 tot en met de jaren 60.
Duizenden buizen van alle typen.
Locatie; De Mossel 43 1723HX Noord Scharwoude (industrieterrein)
De markt wordt gehouden van 10:00 tot 17:00
Noord Scharwoude ligt vlakbij Alkmaar en Heerhugowaard.
Ik zie u graag op zaterdag 25 mei aanstaande!
Met vriendelijke groet,
J. Landman