Algemeen
Frontplaat buizenversterker
16 feb 2013 14:45 #28484
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Frontplaat buizenversterker
Hoi Nico,
Dat is zeker een goede tip.
Daar had ik niet aan gedacht.
Groetjes,
Thijs
Dat is zeker een goede tip.
Daar had ik niet aan gedacht.
Groetjes,
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
16 feb 2013 12:00 #28477
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Frontplaat buizenversterker
Je kunt natuurlijk ook de procedure uitvoeren zoals bij het etsen van gedrukte bedrading. Alleen niet met printsporen, maar zo dat in de vorm van de letters materiaal wordt weggeëtst. Messing laat zich prima etsen, minstens zo goed als het koper van een printplaat. Naderhand kun je dan die geëtste delen instrijken met verf
Nico
Nico
15 feb 2013 10:53 #28429
door thijs
Beantwoord door thijs in topic Frontplaat buizenversterker
Dag Henk,
Bedankt voor de info.
Ik heb het bedrijf even opgezocht op internet en daar ga ik even informeren wat de mogelijkheden zijn.
Thijs
Bedankt voor de info.
Ik heb het bedrijf even opgezocht op internet en daar ga ik even informeren wat de mogelijkheden zijn.
Thijs
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
13 feb 2013 19:45 #28337
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Frontplaat buizenversterker
Thijs,
er zullen genoeg firma's zijn die dit voor je kunnen graveren en inkleuren. ik heb iets dergelijks laten doen bij een graveer\stempel winkel in de St Luciensteeg te Amsterdam. Is een zijstraat van de kalverstraat naar de nw. zijds voorburgwal toe.
Gr. Henk
er zullen genoeg firma's zijn die dit voor je kunnen graveren en inkleuren. ik heb iets dergelijks laten doen bij een graveer\stempel winkel in de St Luciensteeg te Amsterdam. Is een zijstraat van de kalverstraat naar de nw. zijds voorburgwal toe.
Gr. Henk
13 feb 2013 14:39 #28308
door thijs
Frontplaat buizenversterker werd gestart door thijs
Hallo Allemaal,
Ik heb een buizenversterker met een massief messing frontplaat.
De belettering is nog wel redelijk maar de frontplaat zelf ziet er lelijk uit.
Om die mooi te krijgen moet hij gepolijst worden. Dat is geen probleem maar dan is de belettering etc. ook weg.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Zijn er bedrijven die een frontplaat bijvoorbeeld kunnen graveren (sportmedaillewinkel ofzo)?Kun je dat eventueel zelf doen met een graveerset?
Of kun je dat fotografisch laten doen.
Wie weet er wat?
Groetjes,
Thijs
Ik heb een buizenversterker met een massief messing frontplaat.
De belettering is nog wel redelijk maar de frontplaat zelf ziet er lelijk uit.
Om die mooi te krijgen moet hij gepolijst worden. Dat is geen probleem maar dan is de belettering etc. ook weg.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Zijn er bedrijven die een frontplaat bijvoorbeeld kunnen graveren (sportmedaillewinkel ofzo)?Kun je dat eventueel zelf doen met een graveerset?
Of kun je dat fotografisch laten doen.
Wie weet er wat?
Groetjes,
Thijs