Algemeen
Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum
18 dec 2010 13:47 #208
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Re: Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum
Zo, na het stoepie sneeuwvrij gemaakt te hebben weer eens even op dit forum kijken.
Hans heeft een stille wens van mij al verwoord, en Marcel heeft hem óók al uitgevoerd : de"statusbolletjes" zijn gesmolten.
Prima aktie !
Kleurstelling forum : ik vind alles mooi. Dit nieuwe kleurtje ook.
Het wordt nog wel wat hier !
Grrtz, Gino
Hans heeft een stille wens van mij al verwoord, en Marcel heeft hem óók al uitgevoerd : de"statusbolletjes" zijn gesmolten.
Prima aktie !
Kleurstelling forum : ik vind alles mooi. Dit nieuwe kleurtje ook.
Het wordt nog wel wat hier !
Grrtz, Gino
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 dec 2010 11:36 #203
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum
odenneboom Hallo allemaal
Dit ziet er beter uit ook die karma weg en die bolletjes
karma is meer voor een sterren forum maar niet voor de buizen radioclub
misschien is het makkelijker om bovenin te zien wie er aanwezig is ipv onderen
als er niet te veel gesloopt moet worden
we gaan het avontuur maar aan
Mvg René Daemen
Dit ziet er beter uit ook die karma weg en die bolletjes
karma is meer voor een sterren forum maar niet voor de buizen radioclub
misschien is het makkelijker om bovenin te zien wie er aanwezig is ipv onderen
als er niet te veel gesloopt moet worden
we gaan het avontuur maar aan
Mvg René Daemen
René Daemen
18 dec 2010 09:55 - 18 dec 2010 09:58 #202
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum
Hoi,
Dat Karma en die bolletjes is iets wat standaar aan stond in de software.
Ik was er nog niet zo mee bezig geweest, maar ben het wel met jullie eens.
Ze zijn dus bij deze uitgeschakeld.
Ook de instelling voor abonneren op discussies heb ik aangepast: je krijgt nu dus standaard geen emailtjes als er in een discussie waarin je geschreven hebt wordt gereageerd, tenzij je dat weer aanvinkt onderaan het tekstvak als je een reactie schrijft, of later op de knop Abonneer klikt onder aan een discussie (zichtbaar als je bent ingelogd).
Bedankt voor het meedenken!
Groeten van Marcel kerstboom-kl
Dat Karma en die bolletjes is iets wat standaar aan stond in de software.
Ik was er nog niet zo mee bezig geweest, maar ben het wel met jullie eens.
Ze zijn dus bij deze uitgeschakeld.
Ook de instelling voor abonneren op discussies heb ik aangepast: je krijgt nu dus standaard geen emailtjes als er in een discussie waarin je geschreven hebt wordt gereageerd, tenzij je dat weer aanvinkt onderaan het tekstvak als je een reactie schrijft, of later op de knop Abonneer klikt onder aan een discussie (zichtbaar als je bent ingelogd).
Bedankt voor het meedenken!
Groeten van Marcel kerstboom-kl
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 18 dec 2010 09:58 door Marcel L.
18 dec 2010 09:50 - 18 dec 2010 09:54 #201
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Re: Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum
Ook ik vind het geel een veel aangenamere keur voor het forum.
Eveneens ben ik het met Johannes eens dat beoordelingszaken zoals ´karma´ en ´bolletjes status´ beter kunnen verdwijnen. Aardig vind ik de ´avatar´ functie. Daarvoor zal ik eens een mooie foto voor opzoeken.
Een ieder fijne feestdagen en een voorspoedig 2011 toegewenst.kerst-kaars
Met vriendelijke groet, Pieter
Eveneens ben ik het met Johannes eens dat beoordelingszaken zoals ´karma´ en ´bolletjes status´ beter kunnen verdwijnen. Aardig vind ik de ´avatar´ functie. Daarvoor zal ik eens een mooie foto voor opzoeken.
Een ieder fijne feestdagen en een voorspoedig 2011 toegewenst.kerst-kaars
Met vriendelijke groet, Pieter
Laatst bewerkt 18 dec 2010 09:54 door pieterv.
18 dec 2010 09:20 #199
door Johannes
Nieuwe ideeën voor het vernieuwde forum werd gestart door Johannes
Hallo allemaal,
Het nieuwe forum nadert zijn uiteindelijke vorm. Ik zie vandaag dat de kille blauwe kleur heeft plaatsgemaakt voor iets warmers. Het deed mij meteen aan forum oude stijl denken, hetgeen vertrouwd over komt.
Nu misschien nog wat puntjes op de i en het is helemaal perfect. Gino gaf al aan dat de datum van je verjaardag niet hoeft. Ik deel die mening. Mocht er een vriendschappelijke band via het forum ontstaan, kun je dat ook via persoonlijke mail te weten komen.
Verder mag wat mij betreft de "Karma" functie geheel verdwijnen. Het is een systeem waarbij men elkaar pluspunten en strafpunten kan geven; ik vind niet dat de forumgebruikers elkaar op zo'n manier moeten gaan beoordelen. Het leidt volgens mij alleen maar tot irritatie of tot stroopsmeerderij.
Ook bij die 6 bolletjes in de kolom links naast iemand bijdrage zet ik vraagtekens; kennelijk kan iemand zo een bepaalde status op het forum verdienen. Fresh boarder, junior boarder, senior boarder, gold boarder, platinum boarder of snow border
. Maar waar is die status op gebaseerd? Op het aantal verhaaltjes die je hebt geschreven of het aantal reacties? Of misschien op het aantal "Karmapunten"
Persoonlijk vind ik dat geen goede beoordeling over de kwaliteit van een forumdeelnemer. Wat mij betreft: Marcel je hebt nu een erg mooi en volwassen forum opgezet maar laat dit soort gadgets liever weg.
Tenslotte vind ik het goed dat je slechts een uur de tijd hebt om wijzigingen aan te brengen. Ruim voldoende tijd om typefoutjes er achteraf uit te halen.
Er zijn vast wel meer positieve punten ter verbetering te bedenken. Dan gaan we in het nieuwe jaar tenminste goed van start met een heel nieuw forum.
Groeten, Hans (fresh boarder
)
Het nieuwe forum nadert zijn uiteindelijke vorm. Ik zie vandaag dat de kille blauwe kleur heeft plaatsgemaakt voor iets warmers. Het deed mij meteen aan forum oude stijl denken, hetgeen vertrouwd over komt.
Nu misschien nog wat puntjes op de i en het is helemaal perfect. Gino gaf al aan dat de datum van je verjaardag niet hoeft. Ik deel die mening. Mocht er een vriendschappelijke band via het forum ontstaan, kun je dat ook via persoonlijke mail te weten komen.
Verder mag wat mij betreft de "Karma" functie geheel verdwijnen. Het is een systeem waarbij men elkaar pluspunten en strafpunten kan geven; ik vind niet dat de forumgebruikers elkaar op zo'n manier moeten gaan beoordelen. Het leidt volgens mij alleen maar tot irritatie of tot stroopsmeerderij.
Ook bij die 6 bolletjes in de kolom links naast iemand bijdrage zet ik vraagtekens; kennelijk kan iemand zo een bepaalde status op het forum verdienen. Fresh boarder, junior boarder, senior boarder, gold boarder, platinum boarder of snow border
Persoonlijk vind ik dat geen goede beoordeling over de kwaliteit van een forumdeelnemer. Wat mij betreft: Marcel je hebt nu een erg mooi en volwassen forum opgezet maar laat dit soort gadgets liever weg.
Tenslotte vind ik het goed dat je slechts een uur de tijd hebt om wijzigingen aan te brengen. Ruim voldoende tijd om typefoutjes er achteraf uit te halen.
Er zijn vast wel meer positieve punten ter verbetering te bedenken. Dan gaan we in het nieuwe jaar tenminste goed van start met een heel nieuw forum.
Groeten, Hans (fresh boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ouwe Schipper