Algemeen
Jaren 70 hobby
30 dec 2012 17:59 #26242
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Jaren 70 hobby
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 dec 2012 17:40 #26238
door Niels
Niels
Beantwoord door Niels in topic Jaren 70 hobby
Hoi Lee,
Leuk een partner die je passie deelt. Dat scheelt weer een 'verantwoording'
Alleen de getoonde singles zijn niet echt de jaren 70.
Succes met zoeken, uiteraard zoek ik mee.
Niels
Leuk een partner die je passie deelt. Dat scheelt weer een 'verantwoording'
Alleen de getoonde singles zijn niet echt de jaren 70.
Succes met zoeken, uiteraard zoek ik mee.
Niels
Niels
30 dec 2012 17:01 #26235
door Lee
Jaren 70 hobby werd gestart door Lee
Omdat mijn vrouw 10 jaar jonger is dan ik ligt haar jeugd/tienertijd in de jaren 70.
Toen ik een poosje geleden een plastic kleurige platenspeler uit die tijd op de kop had getikt was
voor haar de toon gezet.
Op haar verzamelkamer kwam de platenspeler te staan en `` als ik nog eens zoiets tegenkwam moest ik het maar voor haar kopen`` :lol:
Uiteraard kwam ik wel het e.e.a. tegen dus haar verzameling ,nu nog klein, begint al vorm te krijgen.
Een van haar wensen is zo`n space age draagbaar zwart/wit televisie toestelletje.
Nu weet ik dat er op MP genoeg te koop staan maar ze worden aangeboden door mensen die er
in de regel geen benul van hebben en denken als hij het doet is hij goed.
daarom zou ik hier willen vragen of iemand zo iets te koop heeft waarvan hij zelf weet dat hij goed werkend en in nette staat is
Het liefst rood, oranje of roze
Hieronder wat foto`s van haar beginnende verzameling
Lee
Toen ik een poosje geleden een plastic kleurige platenspeler uit die tijd op de kop had getikt was
voor haar de toon gezet.
Op haar verzamelkamer kwam de platenspeler te staan en `` als ik nog eens zoiets tegenkwam moest ik het maar voor haar kopen`` :lol:
Uiteraard kwam ik wel het e.e.a. tegen dus haar verzameling ,nu nog klein, begint al vorm te krijgen.
Een van haar wensen is zo`n space age draagbaar zwart/wit televisie toestelletje.
Nu weet ik dat er op MP genoeg te koop staan maar ze worden aangeboden door mensen die er
in de regel geen benul van hebben en denken als hij het doet is hij goed.
daarom zou ik hier willen vragen of iemand zo iets te koop heeft waarvan hij zelf weet dat hij goed werkend en in nette staat is
Het liefst rood, oranje of roze
Hieronder wat foto`s van haar beginnende verzameling
Lee