Vandaag heeft Henk mijn B6X62, geheel door hem gereviseerd,weer bij mij thuis afgeleverd.
Nadat ik op mijn hobbykamer hem had ingekast en alles netjes vastgeschroefd had, het service luikje en de achterwand erop naar boven met het toestel en alles aangesloten, stroom erop en ......NIETS!!
Huh ???? hoe kan dat nou, als Henk wat repareert gaat het toch altijd perfect spelend
zijn deur uit???
Na even nagedacht te hebben wist ik het, de voedings trafo is met een meerpolige stekker aan het chassis verbonden en je raad het al, juist die stekker was ik vergeten in te pluggen.
Nadat dit gebeurd was weer de stekker in het stopkontakt en ingeschakeld op de FM Radio 4 Klassiek.
Wat ik toen hoorde overtrof al mijn verwachtingen, wat een geweldig geluid !!!
de radio klinkt zoveel beter dan mijn huidige B6X62, een mooi vol geluid met diepe bas
en satellieten die plotseling niet meer scherp maar mooi helder klonken.
Ook de zender gevoeligheid is een stuk beter en dus prima op alle golflengtes.
Natuurlijk ook de TrioTrack getest en ook dat klinkt prima.
Ik ben dus een tevreden en blij mens met mijn ``nieuwe`` B6X62 waar ik nu weer dagelijks van kan gaan genieten
Henk, bedankt !!! :thumbsup: :thumbsup:
Nu alleen nog de plint voor mijn Garrard 4HF maken dan is de set helemaal kompleet maar om een of andere reden komt dat er maar niet van

Toch maar eens aan beginnen
Lee
P.S.
De foto is gemaakt toen de radio net ingeschakeld was vandaar dat het groene oog
nog geen licht geeft maar hij werkt echt prima.