Algemeen
Foto's reparatiedag 8 september 2012
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
08 sep 2012 20:58 #21186
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Mooie en aanstekelijke foto's, Piet!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 sep 2012 20:13 #21181
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Mooie reportage, ook leuk om Peter met zijn Russische TV te zien.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
08 sep 2012 20:10 #21179
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Mooie foto's Piet. :thumbsup:
Minder
Meer
08 sep 2012 19:49 #21178
door Ben van der Kolk
Beantwoord door Ben van der Kolk in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Hallo Piet
Ik sluit mij helemaal bij Willem aan .
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Groeten Ben
Ik sluit mij helemaal bij Willem aan .
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Groeten Ben
Minder
Meer
08 sep 2012 19:23 #21175
door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Hallo Piet,
Leuk om de foto's te zien. Ik had vandaag andere bezigheden en zo blijf ik toch op de hoogte
.
Complimenten voor de reparateurs die dit vrijwillig en belangenloos doen, een echt DOETEAM, geweldig.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: .
Vriendelijke groet,
Willem
Leuk om de foto's te zien. Ik had vandaag andere bezigheden en zo blijf ik toch op de hoogte
Complimenten voor de reparateurs die dit vrijwillig en belangenloos doen, een echt DOETEAM, geweldig.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: .
Vriendelijke groet,
Willem
08 sep 2012 17:10 #21171
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Foto's reparatiedag 8 september 2012
Hallo Piet,
Bedankt weer voor je mooie en erg verduidelijkende fotoreportage. Knap hoe die techneuten
technische probleempjes ad hoc oplossen, waar een ander zoals ik, weken over zit te puzzelen (maar er uiteindelijk ook uit komt).
En wat mij ook opvalt is dat de bezoekers aan de reparatiedag en een radiobeurs niet meer de piepjongsten zijn en de hobby een beetje aan het vergrijzen is. Geen verwijt, maar een vaststelling. Toch wel erg jammer, want ik weet heel zeker dat jongelui net zoveel plezier aan de hobby kunnen beleven als wij ouwelui. Alleen moet iemand hen wel op weg helpen, want op de technische school gebeurt dat niet meer.
Inmiddels heb ik al twee van die jonge liefhebbers op weg geholpen en ze zijn nog steeds NVHR-lid. Als iedereen nu eens iemand als enthousiast jeugdlid kon aanmelden dan was de radiohobby weer een nieuwe generatie lang verzekerd van een goede toekomst
. Zo'n jeugdlidmaatschap kost erg weinig en is vaak een leuke verjaardags- of sinterklaas surprise. De nieuwkomer krijgt er een bouwpakket voor een kristalontvanger bij een welkomstpakket gewoon een goed initiatief van de NVHR :radio:
Groeten, Hans
Bedankt weer voor je mooie en erg verduidelijkende fotoreportage. Knap hoe die techneuten
technische probleempjes ad hoc oplossen, waar een ander zoals ik, weken over zit te puzzelen (maar er uiteindelijk ook uit komt).
En wat mij ook opvalt is dat de bezoekers aan de reparatiedag en een radiobeurs niet meer de piepjongsten zijn en de hobby een beetje aan het vergrijzen is. Geen verwijt, maar een vaststelling. Toch wel erg jammer, want ik weet heel zeker dat jongelui net zoveel plezier aan de hobby kunnen beleven als wij ouwelui. Alleen moet iemand hen wel op weg helpen, want op de technische school gebeurt dat niet meer.
Inmiddels heb ik al twee van die jonge liefhebbers op weg geholpen en ze zijn nog steeds NVHR-lid. Als iedereen nu eens iemand als enthousiast jeugdlid kon aanmelden dan was de radiohobby weer een nieuwe generatie lang verzekerd van een goede toekomst
Groeten, Hans