Algemeen
poriënvuller
30 aug 2012 16:12 #20869
door Bart B
Beantwoord door Bart B in topic poriënvuller
Bedankt voor de reacties.Dan ga ik voor de grainfiller.
Gr. Bart
Gr. Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 aug 2012 07:10 #20848
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic poriënvuller
Dag Bart,
Als je het eenvoudig en voordelig wilt houden maar toch een erg mooi resultaat wenst dan kun je, wat Henk al schreef, Rustins grain filler gebruiken. Gewoon online te bestellen, zie:
www.craftsupplies.nl/143-rustin-grainfiller-rustins-206.html
Ik gebruik dat altijd bij restauratie van een houten radiokast. De kleur "naturel" kun je beter niet nemen, want die geeft witte streepjes, waar de poriën waren. Mahoni is een betere keuze. Vervolgens twee laklaagjes voor een spiegelglad resultaat. Succes verzekerd!
Groeten, Hans
Als je het eenvoudig en voordelig wilt houden maar toch een erg mooi resultaat wenst dan kun je, wat Henk al schreef, Rustins grain filler gebruiken. Gewoon online te bestellen, zie:
www.craftsupplies.nl/143-rustin-grainfiller-rustins-206.html
Ik gebruik dat altijd bij restauratie van een houten radiokast. De kleur "naturel" kun je beter niet nemen, want die geeft witte streepjes, waar de poriën waren. Mahoni is een betere keuze. Vervolgens twee laklaagjes voor een spiegelglad resultaat. Succes verzekerd!
Groeten, Hans
29 aug 2012 22:11 - 29 aug 2012 22:12 #20842
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic poriënvuller
Hoi,
Ik zou eens bij Ron informeren naar de mogelijkheden van puimsteenpoeder: www.politoeren.com/
Groeten van Marcel
Ik zou eens bij Ron informeren naar de mogelijkheden van puimsteenpoeder: www.politoeren.com/
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 29 aug 2012 22:12 door Marcel L.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
29 aug 2012 20:48 #20838
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic poriënvuller
29 aug 2012 19:50 #20836
door Bart B
poriënvuller werd gestart door Bart B
Hallo,
Even over transparante poriënvuller, welk merk wordt er gebruikt en waar is dit te verkrijgen?
Ben met de kast van mijn Wega 301 bezig er er zitten een paar kleine oneffenheden in.
Ik gebruik een blanke lak op waterbasis.
Gr. Bart
Even over transparante poriënvuller, welk merk wordt er gebruikt en waar is dit te verkrijgen?
Ben met de kast van mijn Wega 301 bezig er er zitten een paar kleine oneffenheden in.
Ik gebruik een blanke lak op waterbasis.
Gr. Bart