dreamteam HiQGN-HiFiGN vandaag weer bijeen.
ik heb wel eens met de vrijwilliger wel eenstaan praten dat een verkeerd bordje bij een radio stond en eigenlijk de werkster de schuld gaf :lol: maar ook tips dat een verkeerde platenspeler inzat die te modern was voor het meubel en de goede type aangaf en de keer daarop kwam en ook daad werkelijk veranderd is soms zijn ze blij als je wat info kan geven het helpt hun ook op de goede weg.ze staan best wel open voor tips en neem van mij aan dat er beslist geen wrakken staan
wat nu eigelijk beweerd wordt dat is onjuist als ik ben voor het beursje stap ik ook vaak het museum binnen want het verandert veel daar en zelfs spelende radio staan daar
de F9X38A.
de spullen zijn van de jaren 20 tot eigenlijk nu aan toe
Niels Zeker de moeite waard en de trein stopt eigenlijk daar om de hoek Station Rotterdam Noord
Mvg René Daemen
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
buurjongen schreef : Beste Niels,
Nou, zo'n schande is dat niet hoor, dat je nog niet in dat rotterdams radio museum bent geweest. Je moet er ook maar in de buurt wonen. Nou woon ik zelf wel redelijk dicht in de buurt van Rotterdam en ben dan ook een keer in dat museum bij Correct geweest. Het is vooral VEEL ... Belangrijke toestellen ontbreken en veel is in hele slechte staat of niet compleet. Ik weet niet of de eigenaar alles krijgt van bijvoorbeeld personeel of klanten, maar anders vind ik dat hij veel ' minder mooie ' toestellen aanschaft. Ook staat er bijvoorbeeld een Philips 2511 met de bovenklep open. Wat er in zit klopt niet en zo staat er ook een meesterzanger, alleen het omhulsel zonder luidspreker. En dat laatste is nou juist ook zo belangrijk, zodat eventuele beginnende radio-verzamelaars zien hoe iets daadwerkelijk WEL hoort te zitten of hoe iets daadwerkelijk WEL hoort te zijn. Je kunt er uiteraard altijd een keer gaan kijken, maar bekijk dat alles wel met een ' knipoog'.
groeten van Henk.
Dat is nou weer behoorlijk negatief naar mensen toe die er tijd en geld in steken
om in ieder geval een fraaie collectie in het openbaar aan iedereen te tonen,
dit in tegenstelling tot vele anderen. OOK aan mensen die niets van doen hebben met
'onze' hobby. Toestellen staan daar voornamelijk om getoond te worden, niet om
gedemonstreerd te worden.
Niels, ga er beslist eens naar toe.
Er staat van alles wat, tot fraaie hifi spullen aan toe.
Compleet is het nooit, dat is onmogelijk.
We kunnen wel een keer samen gaan.
:thumbsup:
Nou, zo'n schande is dat niet hoor, dat je nog niet in dat rotterdams radio museum bent geweest. Je moet er ook maar in de buurt wonen. Nou woon ik zelf wel redelijk dicht in de buurt van Rotterdam en ben dan ook een keer in dat museum bij Correct geweest. Het is vooral VEEL ... Belangrijke toestellen ontbreken en veel is in hele slechte staat of niet compleet. Ik weet niet of de eigenaar alles krijgt van bijvoorbeeld personeel of klanten, maar anders vind ik dat hij veel ' minder mooie ' toestellen aanschaft. Ook staat er bijvoorbeeld een Philips 2511 met de bovenklep open. Wat er in zit klopt niet en zo staat er ook een meesterzanger, alleen het omhulsel zonder luidspreker. En dat laatste is nou juist ook zo belangrijk, zodat eventuele beginnende radio-verzamelaars zien hoe iets daadwerkelijk WEL hoort te zitten of hoe iets daadwerkelijk WEL hoort te zijn. Je kunt er uiteraard altijd een keer gaan kijken, maar bekijk dat alles wel met een ' knipoog'.
groeten van Henk.
Dit voor alle extra moeite en het feit dat ik de AD5041 en de AD3800AM en de AD3800BM mocht
overnemen voor een hele mooie prijs.
Ik kan niet wachten totdat ik de set kan gaan gebruiken.
Dit alles moet nog even op zich laten wachten totdat ik ik de AG9004 voorversterker,en een speciale plug
heb om alles aan te sluiten.
Uiteraard alles nog even laten reviseren.
Al een juweel om naar te kijken!
Ik heb de AD5041 al netjes in de meubeline gezet.
Bedankt,groet Robin :thumbsup:
De werkplaats ziet er professioneel maar toch ook gemoedelijk uit, een feest om in te werken dus lijkt mij.
En natuurlijk....iedereen leert van elkaar en dat allemaal onder het genot van koffie en hobbypraatjes
Goed bezig mensen
:thumbsup:
Lee
...komt mij wel bekent voor die man...hmmmm...een Bekende BuizenMan..een BBM-er zeg maar....hmmmm..
en volgens mij heeft ie zijn handen in zijn zakken en niet op zijn rug :lachuh:
Niels
Mooie foto's. Ben er tot mijn schande nog nooit geweest in R'dam. Moet daar toch eens heen op mijn vrije vrijdag.
Niels