Algemeen
Wat ben ik blij dat ik "m niet heb weggedaan.....
- Ouwe Schipper
- [Ouwe Schipper]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 dec 2010 09:46 - 18 dec 2010 10:00 #200
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Wat ben ik blij dat ik "m niet heb weggedaan.....
Weer net als toen 'ie nieuw uit het doosje kwam....
En de handleiding heb ik er óók nog bij
Alleen het Philips embleempje onderaan in 't midden is er niet meer
Prettige feestdagen voor een iegelijk
Nico smileykerstk
En de handleiding heb ik er óók nog bij
Alleen het Philips embleempje onderaan in 't midden is er niet meer
Prettige feestdagen voor een iegelijk
Nico smileykerstk
Laatst bewerkt 18 dec 2010 10:00 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ouwe Schipper
- [Ouwe Schipper]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
17 dec 2010 20:14 #191
door Ouwe Schipper
Wat ben ik blij dat ik "m niet heb weggedaan..... werd gestart door Ouwe Schipper
Ja dat is op het "oude" forum ook al aan de orde geweest. Als reactie daarop had ik 't nog even over mijn BX 660 x die een half jaar ouder is dan ik zelf. Vanaf de vroegste tijden uit mijn herinnering tot ergens in de sixties stond die radio op het dressoir in de eethoek van mijn ouderlijk huis. Toen vervangen door een of andere plano omdat die stereo was; oue Philips verhuisde naar de rommelzolder.
Ergens in de jaren '70 kwam er nog zo eentje in mijn bezit en ik bewaarde ze-- wist zelf niet precies waarom.
Dit jaar: techniek uit de kast, kast opknappen(zie oue forum) en techniek aan de praat geholpen.
Van twee toestellen één gemaakt; de afgelopen twee dagen de boel geassembleerd, na het afwerken van de kast(pestkarwei; donkere delen matteren met staalwol en "eiglans"geven met boenwas)
Klus om de zenuwen van te krijgen: schaalkoord op de juiste manier door 't toestel spannen
Laatste soldeer verbindingen vastgemaakt en dan de volten erin: kijk, zo klonk het toen ook.....
Nico
PS fotoreportage volgt nog
Ergens in de jaren '70 kwam er nog zo eentje in mijn bezit en ik bewaarde ze-- wist zelf niet precies waarom.
Dit jaar: techniek uit de kast, kast opknappen(zie oue forum) en techniek aan de praat geholpen.
Van twee toestellen één gemaakt; de afgelopen twee dagen de boel geassembleerd, na het afwerken van de kast(pestkarwei; donkere delen matteren met staalwol en "eiglans"geven met boenwas)
Klus om de zenuwen van te krijgen: schaalkoord op de juiste manier door 't toestel spannen
Laatste soldeer verbindingen vastgemaakt en dan de volten erin: kijk, zo klonk het toen ook.....
Nico
PS fotoreportage volgt nog
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.