Algemeen
kamer 3 betere inrichting
Minder
Meer
27 jun 2012 20:18 #18823
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: kamer 3 betere inrichting
Hoi Tino,
Die gramophone op foto drie ( met die koperen hoorn ) staat die niet toevallig in het verkeerde huis ?
groetjes van Henk.
Die gramophone op foto drie ( met die koperen hoorn ) staat die niet toevallig in het verkeerde huis ?
groetjes van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
27 jun 2012 16:36 - 27 jun 2012 16:47 #18810
door mrphonograph
tino
kamer 3 betere inrichting werd gestart door mrphonograph
ik ben nu wat meer voor een "show" element gegaan voor mijn studiotje de rommel op de grond is weg en ik voel me nu minder een slons dan voorheen je ziet wel dat ik van "vol!!" hou ook is de platenspeler voor zeer grote platen pernement toegevoegd in mijn studio omdat de vraag voor tranfers van vitaphone en radio transcription discs steeds groter word maar dit is maar de helft van de kamer de andere helft moet nog gedaan worden ook gaan er niet aan gramofoons gerelateerde artikelen in de verkoop om ruimte te maken voor meer gramofoons die er aan zitten te komen ik hou julie op de hoogte
het veloers doek achter de spiegel is om shadelijke uv straling buiten te houden ok heeft het de verzameling gered toen er tijdens een storm en dakpan wegwaaide en er een lekage ontstond het doek absorbeerde al het water en mijn stusio was gered het ziet er niet netjes uit dat geef ik toe maar het werkt en dat is het belanrijkste
het veloers doek achter de spiegel is om shadelijke uv straling buiten te houden ok heeft het de verzameling gered toen er tijdens een storm en dakpan wegwaaide en er een lekage ontstond het doek absorbeerde al het water en mijn stusio was gered het ziet er niet netjes uit dat geef ik toe maar het werkt en dat is het belanrijkste
tino
Laatst bewerkt 27 jun 2012 16:47 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.