Algemeen
externe harde schijf hitachi
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
12 jun 2012 12:53 - 12 jun 2012 12:54 #18246
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Re: externe harde schijf hitachi
heb meerdere backup schijven dus alles in orde
tino
Laatst bewerkt 12 jun 2012 12:54 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc en Patricia
- [Marc en Patricia]
-
Minder
Meer
12 jun 2012 05:57 #18242
door Marc en Patricia
Beantwoord door Marc en Patricia in topic Re: externe harde schijf hitachi
Maarten Gdm hier sluit ik mij bij aan ikzelf gebruik 2 Hd,s die indentiek zijn en ook zo worden geinstaleerd dus gaat er 1 kapot dan werkt de andere nog en heb ik alles nog .
Dit systeem gebruik ik nu 4 maanden en werkt geweldig.
Mrphonograph wat goed om te zien en te lezen dat jij erzo druk mee bent om alles vast teleggen en te bewaren ga zo door zou ik zo zeggen .
Mvgr Marc en Patricia
Dit systeem gebruik ik nu 4 maanden en werkt geweldig.
Mrphonograph wat goed om te zien en te lezen dat jij erzo druk mee bent om alles vast teleggen en te bewaren ga zo door zou ik zo zeggen .
Mvgr Marc en Patricia
11 jun 2012 23:24 #18239
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: externe harde schijf hitachi
Hoi mrphonograph,
Zelfs al is Hitachi een van de betrouwbaarste schijfmerken... Zorg wel goed voor backups (gewoon een kopie van alles bijhouden op een tweede schijf die je eens per week bijwerkt en verder schokvrij in een la of kast bewaart scheelt al heel veel). Het zou erg zonde zijn als je opeens veel van dat werk weer kwijt bent.
Zelfs al is Hitachi een van de betrouwbaarste schijfmerken... Zorg wel goed voor backups (gewoon een kopie van alles bijhouden op een tweede schijf die je eens per week bijwerkt en verder schokvrij in een la of kast bewaart scheelt al heel veel). Het zou erg zonde zijn als je opeens veel van dat werk weer kwijt bent.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
11 jun 2012 22:39 - 11 jun 2012 22:52 #18238
door mrphonograph
tino
externe harde schijf hitachi werd gestart door mrphonograph
ik heb net een 2 terrabyte externe harde schijf van hitachi gekocht wat betekend dat ik nu nog meer oude muziek kan digitaliseren de vorige was met 200000 opnames zo'n beetje vol ik heb en zoek muziek van alle soorten en digitaliseer die op mijn pagina meer info ook heb ik een youtube channel mredison1877
:radioluiste
:radioluiste
tino
Laatst bewerkt 11 jun 2012 22:52 door mrphonograph.