Algemeen
Beurs in Hoenderloo , wat jammer
03 jun 2012 10:59 #18009
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Re: Beurs in Hoenderloo , wat jammer
In elk geval niet van mij... Ik had ook andere dingen te doen.Johannes schreef : Gisteren had ik andere verplichtingen en ben ik niet naar Hoenderloo geweest. Daarom had ik een stille hoop om, zoals gewoonlijk, een prachtige fotoreportage van de beurs te kunnen zien. Maar helaas......... nog geen fotoverslag, maar dat kan natuurlijk nog komen.
Groeten,
Piet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 jun 2012 08:25 #18004
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Beurs in Hoenderloo , wat jammer
Gisteren had ik andere verplichtingen en ben ik niet naar Hoenderloo geweest. Daarom had ik een stille hoop om, zoals gewoonlijk, een prachtige fotoreportage van de beurs te kunnen zien. Maar helaas......... nog geen fotoverslag, maar dat kan natuurlijk nog komen. Het was gisteren tenslotte een prachtige dag voor een beurs in de buitenlucht.
M.vr.gr. Hans
M.vr.gr. Hans
02 jun 2012 19:28 #18002
door Alex
Beurs in Hoenderloo , wat jammer werd gestart door Alex
Hallo
Ik had de hele week toegeleefd naar de altijd leuke en gezellige beurs voor oude techniek in Hoenderloo , maar gisteavond werd mijn partner plots onwel en voelde zich niet goed .
Ik hoopte dat hij zich vanmorgen weer beter zou voelen en we naar de beurs konden gaan , maar helaas .
Ik heb zelf geen autorijbewijs , dus de beurs ging voor ons niet door.
De vorige keren hebben we lekker koffie gedronken en gepraat met andere mensen en ook met de sympathieke organisator van deze beurs en hebben we ook het mooie museum bezocht .
Is er iemand van het forum naar toe geweest , en heeft misschien iemand foto's gemaakt ?
Alex
Ik had de hele week toegeleefd naar de altijd leuke en gezellige beurs voor oude techniek in Hoenderloo , maar gisteavond werd mijn partner plots onwel en voelde zich niet goed .
Ik hoopte dat hij zich vanmorgen weer beter zou voelen en we naar de beurs konden gaan , maar helaas .
Ik heb zelf geen autorijbewijs , dus de beurs ging voor ons niet door.
De vorige keren hebben we lekker koffie gedronken en gepraat met andere mensen en ook met de sympathieke organisator van deze beurs en hebben we ook het mooie museum bezocht .
Is er iemand van het forum naar toe geweest , en heeft misschien iemand foto's gemaakt ?
Alex