Algemeen
Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
Minder
Meer
28 mei 2012 06:45 - 28 mei 2012 06:46 #17862
door Marcel L
Ach ja, we blijven Hollanders hè. Zelfs onze inzending naar het Eurovisie Songfestival is aan de zuinige kant, maar dit terzijde.
Nu je het zegt, Pim, herken ik inderdaad de verkoper ook wel aan zijn Ebaynaam. Volgens mij heb ik ooit nog wel eens een radio van hem gekocht. Kan ook zijn dat hij van mij ooit wat gekocht heeft, want hij biedt ook wel via MP. Dus een betrouwbaar adres.
Deze radio is inderdaad erg zeldzaam en mag best wat opbrengen. Dat ben ik helemaal met je eens.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
Hallo,Hoedendoosch schreef : .....Altijd dat Nederlandse gezeur over hoge prijzen. Zeldzame radio's in goede en complete staat zijn nu eenmaal duur.....
Ach ja, we blijven Hollanders hè. Zelfs onze inzending naar het Eurovisie Songfestival is aan de zuinige kant, maar dit terzijde.
Nu je het zegt, Pim, herken ik inderdaad de verkoper ook wel aan zijn Ebaynaam. Volgens mij heb ik ooit nog wel eens een radio van hem gekocht. Kan ook zijn dat hij van mij ooit wat gekocht heeft, want hij biedt ook wel via MP. Dus een betrouwbaar adres.
Deze radio is inderdaad erg zeldzaam en mag best wat opbrengen. Dat ben ik helemaal met je eens.
Groeten van Marcel
Laatst bewerkt 28 mei 2012 06:46 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
27 mei 2012 13:42 #17834
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Re: Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
Goedemiddag,
de aanbieder van deze radio is een bekende Franse verzamelaar van (o.a.) Philips radio's. Hij betaalt zeer goede prijzen voor zeldzame radio's. 1200 euro lijkt me een prima prijs voor deze radio in deze staat (als ie geen houtworm heeft). Hij is compleet én met achterwand. Altijd dat Nederlandse gezeur over hoge prijzen. Zeldzame radio's in goede en complete staat zijn nu eenmaal duur.
Mijn Frans is niet zo goed, maar volgens mij is de veiling voortijdig be-eindigd. De verkoper zal wel een nog hogere prijs willen hebben
Pim.
de aanbieder van deze radio is een bekende Franse verzamelaar van (o.a.) Philips radio's. Hij betaalt zeer goede prijzen voor zeldzame radio's. 1200 euro lijkt me een prima prijs voor deze radio in deze staat (als ie geen houtworm heeft). Hij is compleet én met achterwand. Altijd dat Nederlandse gezeur over hoge prijzen. Zeldzame radio's in goede en complete staat zijn nu eenmaal duur.
Mijn Frans is niet zo goed, maar volgens mij is de veiling voortijdig be-eindigd. De verkoper zal wel een nog hogere prijs willen hebben
Pim.
Minder
Meer
26 mei 2012 20:50 #17812
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
... de prijs liegt er in ieder geval niet om ...
groetjes van henk
groetjes van henk
- Marc en Patricia
- [Marc en Patricia]
-
Minder
Meer
26 mei 2012 20:17 #17810
door Marc en Patricia
Beantwoord door Marc en Patricia in topic Re: Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
Kom net 2 euro te kort jemig wat een prijzen zeg
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
26 mei 2012 18:32 #17807
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)!
Leuke radio en mooie prijs.
26 mei 2012 18:29 - 26 mei 2012 18:30 #17806
door Marcel L
Zeldzame Philipsradio te koop op Ebay (830B)! werd gestart door Marcel L
Hoi,
Ik zag hem toevallig staan: cgi.ebay.fr/Poste-Philips-a-batterie-830...&hash=item1c2750b3f0
Je komt ze zelden tegen, dus voor wie er nog een zoekt...
Groeten van Marcel
Ik zag hem toevallig staan: cgi.ebay.fr/Poste-Philips-a-batterie-830...&hash=item1c2750b3f0
Je komt ze zelden tegen, dus voor wie er nog een zoekt...
Groeten van Marcel
Laatst bewerkt 26 mei 2012 18:30 door Marcel L.