Algemeen
bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
15 mei 2012 22:16 #17487
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
De sierlijst kun je zelf maken van een messing strip.
Die zijn er wel te koop bij een goede ijzer winkel.
Die hebben vele soorten en maten.
Geduldig polijsten en daarna overspuiten met blanke auto lak en je hebt
een prachtige sierlijst.
Vr gr Cees.
Die zijn er wel te koop bij een goede ijzer winkel.
Die hebben vele soorten en maten.
Geduldig polijsten en daarna overspuiten met blanke auto lak en je hebt
een prachtige sierlijst.
Vr gr Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: arjenm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
15 mei 2012 20:44 #17484
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
Arjan, je kast mist ook nog een sierlijst op de onderbalk, Volgens mijn lijstje heb een goedekast, alleen de missen strip ontbreekt, die moet uit jouw kast overgezet worden, ik denk dat de luidsprekerplaat met doek er ook nog in zit, Je hoort het morgenavond of mijn lijst klopt met de werkelijkheid.
15 mei 2012 20:18 #17483
door arjenm
gr arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Beantwoord door arjenm in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
ja denk het ook even afwachten maarBronkie schreef : Tja die is niet zo mooi,het fineer aan de voorkant zou je kunnen vervangen maar van die brandvlek
weet ik het niet.Je kan gebruik maken van het aanbod van Henk als die er een heeft.
Ikzelf zou dan alsnog met de kast aan de slag gaan al was het maar bij wijze van oefening.
Gr Bart
gr arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
15 mei 2012 20:11 #17482
door Bart B
Beantwoord door Bart B in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
Tja die is niet zo mooi,het fineer aan de voorkant zou je kunnen vervangen maar van die brandvlek
weet ik het niet.Je kan gebruik maken van het aanbod van Henk als die er een heeft.
Ikzelf zou dan alsnog met de kast aan de slag gaan al was het maar bij wijze van oefening.
Gr Bart
Gr Bart
15 mei 2012 19:58 #17480
door arjenm
mvg arjen meulmeester
Beantwoord door arjenm in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
hallo henk bedankt ik zal de schakelaar op zoeken
hier nog foto,s van de kast kijk maar eens of het nog wat is
gr arjen
hier nog foto,s van de kast kijk maar eens of het nog wat is
gr arjen
mvg arjen meulmeester
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
15 mei 2012 19:45 #17477
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: bedankt voor jullie hulp aan mijn b7x72a
Hi Arjen, het zit niet in de aan\uit schakelaar die je toont. Waarschijnlijker is SK10 de oorzaak die ergens onder je chassis zit. Die sluit het signaal naar de eindtrap kort naar aarde.
Meestal is de kast goed op te knappen en een nieuw doekj lijkt me ook geen probleem (Ben Dijkman)
Als de kast niet meer te herstellen is heb ik nog wel een kast staan, denk ik. moet het even nakijken.
Henk
Meestal is de kast goed op te knappen en een nieuw doekj lijkt me ook geen probleem (Ben Dijkman)
Als de kast niet meer te herstellen is heb ik nog wel een kast staan, denk ik. moet het even nakijken.
Henk