Algemeen
nou weet ik het even niet meer met mijn condensators
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
13 mei 2012 19:28 #17414
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: nou weet ik het even niet meer met mijn condensators
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 mei 2012 19:07 #17413
door arjenm
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Beantwoord door arjenm in topic Re: nou weet ik het even niet meer met mijn condensators
hallo ,bedankt voor uitleg ,nu snap ik het duidelijk,gelukkig dat ik het even aan jullie gevraagt heb anders was ik mooi mis geweest
mvg arjen
mvg arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
13 mei 2012 18:52 #17412
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Re: nou weet ik het even niet meer met mijn condensators
De volgende gebruiker (s) zei dank u: arjenm
13 mei 2012 18:48 #17411
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: nou weet ik het even niet meer met mijn condensators
Hallo Arjen
12 3k =12000pf
473k =47000pf
de laatste cijfer is het aantal nullen
is het 472 dan wordt het 4700 pf of 4,7 NF
zo kun je het bekijken
succes
René Daemen
12 3k =12000pf
473k =47000pf
de laatste cijfer is het aantal nullen
is het 472 dan wordt het 4700 pf of 4,7 NF
zo kun je het bekijken
succes
René Daemen
René Daemen
13 mei 2012 18:37 #17410
door arjenm
mvg arjen meulmeester
nou weet ik het even niet meer met mijn condensators werd gestart door arjenm
hallo beste mensen ben lekker op dreef met mij n b7x72a in middels doet d mg het ook weer
maaaar ik heb condensators binnen gekregen alleenheb:duh ik nog wat moeite met de capaciteit
namelijk mf nf pf kan ik nu om rekenen maar op sommige condensators staat
123 k,102k,823k,104k,hoe maak ik daar nu pf van
anders ben ik bang dat ik de verkeerde er in soldeer
alvast bedankt gr arjen
maaaar ik heb condensators binnen gekregen alleenheb:duh ik nog wat moeite met de capaciteit
namelijk mf nf pf kan ik nu om rekenen maar op sommige condensators staat
123 k,102k,823k,104k,hoe maak ik daar nu pf van
anders ben ik bang dat ik de verkeerde er in soldeer
alvast bedankt gr arjen
mvg arjen meulmeester