Algemeen
graag advies
Minder
Meer
04 jul 2012 17:03 #19055
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: graag advies
Wel ik heb er ook genoegen aan beleefd
Mocht je 't leuk vinden om nog 's naar de hangaar te komen, altijd welkom (voornamelijk op de woensdagen)
Met of zonder radio :lachuh:
Nico
Mocht je 't leuk vinden om nog 's naar de hangaar te komen, altijd welkom (voornamelijk op de woensdagen)
Met of zonder radio :lachuh:
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 jul 2012 13:22 #19050
door marianne
Beantwoord door marianne in topic Re: graag advies
Hier een berichtje van een blije Marianne
Het is weer gezellig bij me RENE, want de radio is grondig door Nico onderhanden genomen en kan nu aan blijven staan.
Nico nogmaals 1000 maal dank.
Ook vond ik het geweldig om de Catalina te mogen bekijken.Wat een vliegtuig, echt indrukwekkend.
Groet Marianne
Het is weer gezellig bij me RENE, want de radio is grondig door Nico onderhanden genomen en kan nu aan blijven staan.
Nico nogmaals 1000 maal dank.
Ook vond ik het geweldig om de Catalina te mogen bekijken.Wat een vliegtuig, echt indrukwekkend.
Groet Marianne
29 mei 2012 08:11 #17888
door marianne
Beantwoord door marianne in topic Re: graag advies
Dag Nico,
Sorry dat ik zo laat reageer maar ben een rondreis aan het regelen met verschillende adressen.Ik heb besloten dat ik na de reis een keer naar Leliestad kom en ik heb het adres dus ik vind het wel.Bedankt alvast dat U Nico de radio wilt schoonmaken.
Laat wel weer eens wat van me horen,
groetjes Marianne
Sorry dat ik zo laat reageer maar ben een rondreis aan het regelen met verschillende adressen.Ik heb besloten dat ik na de reis een keer naar Leliestad kom en ik heb het adres dus ik vind het wel.Bedankt alvast dat U Nico de radio wilt schoonmaken.
Laat wel weer eens wat van me horen,
groetjes Marianne
19 mei 2012 00:16 #17559
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: graag advies
En nou nog mooi weer er bij!
vr gr Cees.
vr gr Cees.
18 mei 2012 09:20 #17533
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: graag advies
Hoi Nico,
Ach ja. Het snelle medium internet wordt natuurlijk veel gebruikt om snel wat informatie te verkrijgen.
Dat ook dit forum af en toe voor die doeleinden gebruikt wordt is niet te voorkomen natuurlijk, en ook niet zo erg. Zeker niet zolang het nieuw geïnteresseerden voor onze hobby oplevert. En dat doet het natuurlijk ook af en toe.
Een prettig lang weekend!
Groeten van Marcel
Ach ja. Het snelle medium internet wordt natuurlijk veel gebruikt om snel wat informatie te verkrijgen.
Dat ook dit forum af en toe voor die doeleinden gebruikt wordt is niet te voorkomen natuurlijk, en ook niet zo erg. Zeker niet zolang het nieuw geïnteresseerden voor onze hobby oplevert. En dat doet het natuurlijk ook af en toe.
Een prettig lang weekend!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Minder
Meer
18 mei 2012 01:19 #17530
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: graag advies
Zal mij benieuwen of we ooit nog iets van deze dame zullen horen
Afijn, de intentie was goed
Nico
Afijn, de intentie was goed
Nico