Algemeen
ben nu zover om weerstanden te vernieuwen voor mijn b7x72a
05 mei 2012 07:38 #17125
door arjenm
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
en natuurlijk ook mee rijden
Beantwoord door arjenm in topic Re: ben nu zover om weerstanden te vernieuwen voor mijn b7x72a
allo henk,
bedankt dan ga ik de spulltjes bestellen
gr arjen
bedankt dan ga ik de spulltjes bestellen
gr arjen
mvg arjen meulmeester
ik probeer het repareren van buizen radio,s onder de knie te krijgen en er zoveel mogelijk over te weten te komen WAAROM om dat ik iets heb met oude radio,s en techniek .
mijn andere hobby is het restaureren van oldtimers en alles wat er met te maken heeft
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
04 mei 2012 20:38 #17117
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: ben nu zover om weerstanden te vernieuwen voor mijn b7x72a
Hi Arjen, Gebruik 1 watt weerstanden, dat was destijds ook het advies van Philips aan de erkende radiohandelaar in de serv o mecum. Deze kun je toepassen voor de meeste weerstanden. Voor de vermogens weerstanden , die dikke vette , niet die zijn 10 Watt.
Henk
Henk
04 mei 2012 20:18 #17114
door arjenm
mvg arjen meulmeester
ben nu zover om weerstanden te vernieuwen voor mijn b7x72a werd gestart door arjenm
hallo beste mensen .
ik ben nu zover om werstanden en condensatoren te vernieuwen
condensators bestellen lukt wel hoop ik maar de weerstanden hoe weet ik nu welk wattage ze moeten hebben ??
alvast bedankt
gr arjen
ik ben nu zover om werstanden en condensatoren te vernieuwen
condensators bestellen lukt wel hoop ik maar de weerstanden hoe weet ik nu welk wattage ze moeten hebben ??
alvast bedankt
gr arjen
mvg arjen meulmeester