Algemeen
In het kader van: lelijke radio's
- Jeroen Landman
- [Jeroen Landman]
-
- Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Minder
Meer
17 mrt 2012 23:52 #15569
door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Re: In het kader van: lelijke radio's
Het moest een bankstel worden...maar toen dit na een fles Pernod wat te klein uit was gevallen hebben ze er maar een radio van gemaakt:lachuh:
Ook niet mijn ding, zo'n kermis attractie met buizen...alhoewel ik wel enkele Sonora's en SNR excelsior radio's bezit..die zijn ook gewaagd qua design, maar dan wel met de juiste proporties en zonder "flaporen" of "armleuningen"
In Frankrijk kun je met design 2 kanten op; weergaloos mooi of ontzettend lelijk...
Er zijn schitterende klokken gemaakt... maar ook spuuglelijke...
Prachtige auto's....maar ook horken van ontwerpen...
Op radiogebied kun je met Franse radio's alle kanten op...zowel qua design als qua bouwkwaliteit, er zijn radio's die schitterend en solide geconstrueerd zijn, maar ook met slappe aluminium chassis die met de bankschroef gebogen lijken te zijn...van de laatste versies lijkt het vaak ook wel of de onderdelen er in gesmeten zijn, en na stevig schudden..VOILA! hij doet het!
Groet,
Jeroen
Ook niet mijn ding, zo'n kermis attractie met buizen...alhoewel ik wel enkele Sonora's en SNR excelsior radio's bezit..die zijn ook gewaagd qua design, maar dan wel met de juiste proporties en zonder "flaporen" of "armleuningen"
In Frankrijk kun je met design 2 kanten op; weergaloos mooi of ontzettend lelijk...
Er zijn schitterende klokken gemaakt... maar ook spuuglelijke...
Prachtige auto's....maar ook horken van ontwerpen...
Op radiogebied kun je met Franse radio's alle kanten op...zowel qua design als qua bouwkwaliteit, er zijn radio's die schitterend en solide geconstrueerd zijn, maar ook met slappe aluminium chassis die met de bankschroef gebogen lijken te zijn...van de laatste versies lijkt het vaak ook wel of de onderdelen er in gesmeten zijn, en na stevig schudden..VOILA! hij doet het!
Groet,
Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 mrt 2012 23:21 #15568
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: In het kader van: lelijke radio's
Mooi?
Die radio of die vrouw?
Vr gr Cees.
Die radio of die vrouw?
Vr gr Cees.
17 mrt 2012 22:18 - 17 mrt 2012 22:25 #15565
door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: In het kader van: lelijke radio's
Laatst bewerkt 17 mrt 2012 22:25 door klaas.
- brcf01
- [brcf01]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
17 mrt 2012 22:10 #15564
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: In het kader van: lelijke radio's
Minder
Meer
17 mrt 2012 21:44 #15562
door freddy vercruyce
Beantwoord door freddy vercruyce in topic Re: In het kader van: lelijke radio's
neen ,neen geen bordeel radio.Langs beide zijden bevat deze radio forse bas reflexen.Voorloper van de HiFi:)
17 mrt 2012 21:29 #15561
door antoine
Beantwoord door antoine in topic Re: In het kader van: lelijke radio's