Algemeen
Verjaardag
17 dec 2010 22:37 #196
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Re: Verjaardag
Nu zie ik de méérwaarde niet van je verjaardag/geboortedag in je persoonlijke gegevens.
Of krijg je een kadootje op je verjaardag ?!
Of krijg je een kadootje op je verjaardag ?!
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 dec 2010 10:11 - 15 dec 2010 10:14 #149
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Verjaardag
Hoi René,
Ik heb nooit geweten wat "Karma" voorstelde maar ik heb je een puntje er bij gegeven.
T.z.t. zal er wel een uitleg komen hoe dit nieuwe forum precies werkt met al zijn mogelijkheden,
zoals karma en dergelijke.
Voorlopig ziet het nieuwe forum er erg goed uit vind ik. Hopelijk voelt iedereen zich er prettig. Kerstsmiley .
P.s. Jij bent al een junior boarder (op het oude forum een senior) dus we gaan er op vooruit!
Groetjes, Hans
Ik heb nooit geweten wat "Karma" voorstelde maar ik heb je een puntje er bij gegeven.
T.z.t. zal er wel een uitleg komen hoe dit nieuwe forum precies werkt met al zijn mogelijkheden,
zoals karma en dergelijke.
Voorlopig ziet het nieuwe forum er erg goed uit vind ik. Hopelijk voelt iedereen zich er prettig. Kerstsmiley .
P.s. Jij bent al een junior boarder (op het oude forum een senior) dus we gaan er op vooruit!
Groetjes, Hans
Laatst bewerkt 15 dec 2010 10:14 door Johannes. Reden: zeg ik niet !
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
15 dec 2010 10:01 - 15 dec 2010 10:39 #147
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Verjaardag
Laatst bewerkt 15 dec 2010 10:39 door René R.
15 dec 2010 09:57 - 15 dec 2010 09:58 #146
door Johannes
Verjaardag werd gestart door Johannes
Ik vond het wel grappig dat mensen bij het invullen van hun forumprofiel de vraag "verjaardag" beantwoord hebben door hun geboortedatum in te vullen. Terwijl er toch duidelijk staat wanneer je verjaardag is.
Mijn verjaardag valt op 6 januari 2011 en ik zie de welgemeende wensen wel tegemoet
P.s. deze opmerking dit is bedoeld om het nieuwe forum perfect te maken, de puntjes op de i dus
Groetjes, Hans
Mijn verjaardag valt op 6 januari 2011 en ik zie de welgemeende wensen wel tegemoet
P.s. deze opmerking dit is bedoeld om het nieuwe forum perfect te maken, de puntjes op de i dus
Groetjes, Hans
Laatst bewerkt 15 dec 2010 09:58 door Johannes.