Algemeen
Bordje
03 feb 2012 12:42 #14304
door Marcel L
Hoi Kobus,
Ik heb de platenspeler in zijn geheel in het meubel kunnen plaatsen. Na wat smering bleek hij 100% te werken. Dus ik heb nu weer een goed werkend meubel: zelfs de platenwisselaar werkt goed!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Bordje
Kobus PE2LOJ schreef : Marcel bedankt voor je reactie, heb je de pickup nog aan de praat gekregen of de onderdelen gebruikt?
groeten Kobus
Hoi Kobus,
Ik heb de platenspeler in zijn geheel in het meubel kunnen plaatsen. Na wat smering bleek hij 100% te werken. Dus ik heb nu weer een goed werkend meubel: zelfs de platenwisselaar werkt goed!
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kobus PE2LOJ
- [Kobus PE2LOJ]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 feb 2012 12:39 - 03 feb 2012 12:40 #14303
door Kobus PE2LOJ
Beantwoord door Kobus PE2LOJ in topic Re: Bordje
Nou heren, wat dat betreft is dit bordje uniek
Er zal geen tweede zijn die gerepareerd is met "houtrotvuller":lachuh: Er waren nog al wat scherven en er miste dus een deel, wat is bij gewerkt met toevallig de zelfde kleur vuller.
Dus conclusie; waarde nul alleen voor de bezitter(ik) nostalgische waarde en een aandenken aan een aardig iemand.
Heb van deze mevrouw ook een B3X80U gehad in bijna nieuwstaat, speelt prima.
Maar van het bordje wilde ik graag de achtergrond weten.
groeten Kobus
Dus conclusie; waarde nul alleen voor de bezitter(ik) nostalgische waarde en een aandenken aan een aardig iemand.
Heb van deze mevrouw ook een B3X80U gehad in bijna nieuwstaat, speelt prima.
Maar van het bordje wilde ik graag de achtergrond weten.
groeten Kobus
Laatst bewerkt 03 feb 2012 12:40 door Marcel L.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
03 feb 2012 08:18 #14296
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: Bordje
Bij 'Tussen Kunst En Kitsch' geven ze de verzekeringswaarde.
Die kan vaak aanzienlijk hoger liggen dan de verkoopwaarde.
Op zijn beurt kan die vaak nog wel eens tegenvallen.
:thumbsup:
Die kan vaak aanzienlijk hoger liggen dan de verkoopwaarde.
Op zijn beurt kan die vaak nog wel eens tegenvallen.
:thumbsup:
03 feb 2012 08:12 #14295
door verbeek
Beantwoord door verbeek in topic Re: Bordje
Han, dat valt best tegen. Wat je bij kunst en kitsch ziet zijn de topstukken, door decorateurs of ontwerpers van naam gemaakt. Zo'n schaaltje zou in onberispelijke staat hoogstens 25 euro waar zijn. Door mag dan geen barstje of chirpje af zijn. Is dat wel het geval, dan is het eigenlijk niets waard, of wat de gek er voor geeft.
Je moet deze voorwerpen dan ook alleen willen omdat jij en/of je vrouw het mooi vind. :smilythumb:
Gr. Paul
Je moet deze voorwerpen dan ook alleen willen omdat jij en/of je vrouw het mooi vind. :smilythumb:
Gr. Paul
02 feb 2012 20:37 #14277
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: Bordje
Hoi Kobus,
Toch zou ik hier erg zuinig op zijn.
Gouds plateel uit die tijd is voor de liefhebber nu echt wel wat waard.
En als die ook echt origineel is, dan waarschijnlijk meer dan je denkt :smilythumb:
Groet,
Han
Toch zou ik hier erg zuinig op zijn.
Gouds plateel uit die tijd is voor de liefhebber nu echt wel wat waard.
En als die ook echt origineel is, dan waarschijnlijk meer dan je denkt :smilythumb:
Groet,
Han
- Kobus PE2LOJ
- [Kobus PE2LOJ]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
02 feb 2012 20:18 #14276
door Kobus PE2LOJ
Beantwoord door Kobus PE2LOJ in topic Re: Bordje
Marcel bedankt voor je reactie, heb je de pickup nog aan de praat gekregen of de onderdelen gebruikt?
Paul: Ik heb geen plaatje van de achterkant maar die is ook niet spectaculair,geen tekst, alleen de naam van de plateelfabriek Regina Gouda holland.
Je kon inderdaad nog wel eens gelijk hebben wat betreft overschot, die van mij is 17 cm, die bij de antiekhandel 21 en die in Den Haag ook weer anders.
Mogelijk de overschotten uit de crisis en door de Radiocentrale laten decoreren voor een zacht prijsje. Maar dat blijft natuurlijk speculeren.
groeten Kobus
Paul: Ik heb geen plaatje van de achterkant maar die is ook niet spectaculair,geen tekst, alleen de naam van de plateelfabriek Regina Gouda holland.
Je kon inderdaad nog wel eens gelijk hebben wat betreft overschot, die van mij is 17 cm, die bij de antiekhandel 21 en die in Den Haag ook weer anders.
Mogelijk de overschotten uit de crisis en door de Radiocentrale laten decoreren voor een zacht prijsje. Maar dat blijft natuurlijk speculeren.
groeten Kobus