Algemeen
35 jarig jubileum NVHR
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
06 feb 2012 19:16 #14440
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: 35 jarig jubileum NVHR
Roland Huisman schreef : Hoi Piet,
Ik zou als ik jullie was even contact opnemen met het forumbeheer bij de buren.
Er zijn vast mogelijkheden om het evenement daar ook onder de aandacht te brengen.
Dat kun je wel aan Piet overlaten :thumbsup:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
06 feb 2012 18:35 #14439
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Re: 35 jarig jubileum NVHR
Roland
Reken maar dat dit forum ook door veel niet-leden in de gaten gehouden wordt hoor.
Nu bijvoorbeeld 9 leden en 21 bezoekers.
Dat laatste loopt wel eens op tot rond de 100, terwijl er dan maar enkele leden zijn.
Alles wat hier geschreven wordt gaat als een lopend vuurtje door de radiowereld,
met name omdat hier veel meer je mening gegeven mag worden in een breder perspectief
van de hobby.
Geloof mij maar; men houdt ons in de gaten. Daar weet ik alles van, in positieve EN
negatieve zin.
:thumbsup:
Reken maar dat dit forum ook door veel niet-leden in de gaten gehouden wordt hoor.
Nu bijvoorbeeld 9 leden en 21 bezoekers.
Dat laatste loopt wel eens op tot rond de 100, terwijl er dan maar enkele leden zijn.
Alles wat hier geschreven wordt gaat als een lopend vuurtje door de radiowereld,
met name omdat hier veel meer je mening gegeven mag worden in een breder perspectief
van de hobby.
Geloof mij maar; men houdt ons in de gaten. Daar weet ik alles van, in positieve EN
negatieve zin.
:thumbsup:
Minder
Meer
06 feb 2012 18:23 #14438
door Roland Huisman
Beantwoord door Roland Huisman in topic Re: 35 jarig jubileum NVHR
Hoi Piet,
Er zijn vast mogelijkheden om het evenement daar ook onder de aandacht te brengen.
Op dat forum zitten ook veel -niet- leden namelijk.
En in goed overleg is er veel mogelijk op dat forum volgens mij.
Groeten, Roland
Op dat forum zitten ook veel -niet- leden namelijk.
En in goed overleg is er veel mogelijk op dat forum volgens mij.
Groeten, Roland
25 jan 2012 22:39 #13983
door pietblaas
Groeten,
Piet.
35 jarig jubileum NVHR werd gestart door pietblaas
Hallo,
In een thread in "de kleine club" werd al eerder geïnformeerd wat er zoal te gebeuren staat op het 35-jarig jubileum van de NVHR. De voorbereidingen zijn nog in volle gang en niet alle activiteiten zijn al definitief vastgelegd, maar ik kan jullie wel een update van het programma geven: www.nvhr.nl/35jaar-nvhr-jan.html
Het belooft een geweldig evenement te worden, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er zelf alle drie de dagen.
Er komen nog meer updates op het programma, en zodra die bekend zijn, zal ik een en ander ook hier melden.
In een thread in "de kleine club" werd al eerder geïnformeerd wat er zoal te gebeuren staat op het 35-jarig jubileum van de NVHR. De voorbereidingen zijn nog in volle gang en niet alle activiteiten zijn al definitief vastgelegd, maar ik kan jullie wel een update van het programma geven: www.nvhr.nl/35jaar-nvhr-jan.html
Het belooft een geweldig evenement te worden, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er zelf alle drie de dagen.
Er komen nog meer updates op het programma, en zodra die bekend zijn, zal ik een en ander ook hier melden.
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: brcf01