Algemeen
kerstdecoratie
07 dec 2011 01:13 #12395
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: kerstdecoratie
Gelukkig staan ze alleen op een pagina die ik niet gebruik, want het lijkt erop dat ze hezelfde probleem hebben als een oude variant van de NFOR-vlokjes: ze vréten processortijd. Op het NFOR is destijds een beter geprogrammeerde variant in gebruik genomen die dat wat binnen de perken hield.
:smileys-boo
:smileys-boo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- TransistorTube
- [TransistorTube]
-
Minder
Meer
06 dec 2011 22:31 - 06 dec 2011 22:34 #12391
door TransistorTube
Beantwoord door TransistorTube in topic Re: kerstdecoratie
:kerst-kaars "........Buiten is het guur, maar binnen brand zachtjes de lampenradio.........":smileys-boo
Hihi!:kerst-smile TT. :kerstman-da
:kerstkrans: (en natuurlijk met oud en nieuw met z'n allen weer gezellig teerdotten laten knallen om 12 uur!):lachuh:
Hihi!:kerst-smile TT. :kerstman-da
:kerstkrans: (en natuurlijk met oud en nieuw met z'n allen weer gezellig teerdotten laten knallen om 12 uur!):lachuh:
Laatst bewerkt 06 dec 2011 22:34 door TransistorTube.
06 dec 2011 22:28 #12390
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: kerstdecoratie
M'n cursor was ik even kwijt tussen de vlokjes.
Maar dat is niet erg.
Voor mij :kerst-kaars
Groet,
Han
Maar dat is niet erg.
Voor mij :kerst-kaars
Groet,
Han
06 dec 2011 21:26 - 06 dec 2011 21:41 #12389
door Bart B
Beantwoord door Bart B in topic Re: kerstdecoratie
Gezellig hoor :kerstboom-k
:kerstkrans: Bart
:kerstkrans: Bart
Laatst bewerkt 06 dec 2011 21:41 door Marcel L.
06 dec 2011 21:15 #12388
door magic-eye
Beantwoord door magic-eye in topic Re: kerstdecoratie
06 dec 2011 19:01 #12382
door Hans van der Marel
Beantwoord door Hans van der Marel in topic Re: kerstdecoratie
@ Nico,
Er iss geld om de Gerbrandy toren te verlichten alleen worden er geen "vreemden" toegelaten zolang ze met het herstel van de antenne's bezig zijn.
Je zult wel (goed) gehoord hebben dat die een paar maanden geleden zijn beschadigd door een brand.
Het alternatief om de toren met lasers uit te lichten is na een proef afgeblazen omdat dit enkel van zeer korte afstand zichtbaar was.
Volgend jaar zal als alles meewerkt de grootste kerstboom weer in volle glorie zijn te zien.
Er iss geld om de Gerbrandy toren te verlichten alleen worden er geen "vreemden" toegelaten zolang ze met het herstel van de antenne's bezig zijn.
Je zult wel (goed) gehoord hebben dat die een paar maanden geleden zijn beschadigd door een brand.
Het alternatief om de toren met lasers uit te lichten is na een proef afgeblazen omdat dit enkel van zeer korte afstand zichtbaar was.
Volgend jaar zal als alles meewerkt de grootste kerstboom weer in volle glorie zijn te zien.