Algemeen
goudkleurige plaatjes op knoppen philips portable LF422AB
05 dec 2011 21:09 - 05 dec 2011 21:11 #12354
door Pouwel
Beantwoord door Pouwel in topic Re: goudkleurige plaatjes op knoppen philips portable LF422AB
Hallo Hans en Han,
Allereerst heb ik met vergist in het type het is een LF443AB. De verwarring komt omdat er een boekje bij zat van het type LF422AB, maar voor de duidelijkheid het is dus een LF443AB.
Het lukt mij waarschijnlijk niet naar de beurs te gaan, dus houd me altijd aanbevolen. De LX422 heb trouwens ook en staat er nu mooi naast. Volgens mij zijn de schema's gelijk aan de nederlandse types. Ze zien er aan de binnenkant op het oog gelijk uit in ieder geval.
groeten Pouwel
Allereerst heb ik met vergist in het type het is een LF443AB. De verwarring komt omdat er een boekje bij zat van het type LF422AB, maar voor de duidelijkheid het is dus een LF443AB.
Het lukt mij waarschijnlijk niet naar de beurs te gaan, dus houd me altijd aanbevolen. De LX422 heb trouwens ook en staat er nu mooi naast. Volgens mij zijn de schema's gelijk aan de nederlandse types. Ze zien er aan de binnenkant op het oog gelijk uit in ieder geval.
groeten Pouwel
Laatst bewerkt 05 dec 2011 21:11 door Pouwel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 dec 2011 20:40 #12349
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: goudkleurige plaatjes op knoppen philips portable LF422AB
Hallo Pouwel en Hans,
Het beleid van Philips hierin is bepaald niet duidelijk.
Zo heeft mijn LF449AB (ook frans) juist weer chroomkleurige delseltjes.
Deze is a) uit 1954 b) heeft een bakelieten kast en c) ook de afstemindicator plus opklapbare antenne.
Het lijkt er op alsof ze per type/land willekeurig een kleur dekseltje hebben gekozen.
Philips blijft ons verbazen.
Vriendelijk groet,
Han
Het beleid van Philips hierin is bepaald niet duidelijk.
Zo heeft mijn LF449AB (ook frans) juist weer chroomkleurige delseltjes.
Deze is a) uit 1954 b) heeft een bakelieten kast en c) ook de afstemindicator plus opklapbare antenne.
Het lijkt er op alsof ze per type/land willekeurig een kleur dekseltje hebben gekozen.
Philips blijft ons verbazen.
Vriendelijk groet,
Han
05 dec 2011 19:59 - 05 dec 2011 20:00 #12348
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: goudkleurige plaatjes op knoppen philips portable LF422AB
Hallo Powel,
Deze uitvoering kende ik helemaal niet. Wel de volledig bakelieten uitvoering, nl. de LX422AB uit 1952. Die radio heb ik zelf. Deze had idd chroomkleurigere kapjes op de knopppen.
De messing kapjes kwamen in 1954 met de LX444AB, de uitvoering met de afstemindicator en de opklapbare antenne van 1954. ik ga wel op zoek voor je op 18 december in Driebergen......
M.v.g. Hans
Deze uitvoering kende ik helemaal niet. Wel de volledig bakelieten uitvoering, nl. de LX422AB uit 1952. Die radio heb ik zelf. Deze had idd chroomkleurigere kapjes op de knopppen.
De messing kapjes kwamen in 1954 met de LX444AB, de uitvoering met de afstemindicator en de opklapbare antenne van 1954. ik ga wel op zoek voor je op 18 december in Driebergen......
M.v.g. Hans
Laatst bewerkt 05 dec 2011 20:00 door Johannes.
05 dec 2011 18:21 - 05 dec 2011 18:24 #12347
door Pouwel
goudkleurige plaatjes op knoppen philips portable LF422AB werd gestart door Pouwel
Hallo allemaal,
Mijn nieuwste aanwinst is deze franse philips portable. Hij is compleet op twee afdekplaatjes op de knoppen na.
Bij de meeste zijn ze zilverkleurig heb ik wel gezien, maar deze zijn messing/goudkleurig.
Ik zoek er twee stuks. Wie kan me daar aan helpen? Zou mooi zijn dan is hij weer helemaal compleet.
Vriendelijke groeten,
Pouwel
Mijn nieuwste aanwinst is deze franse philips portable. Hij is compleet op twee afdekplaatjes op de knoppen na.
Bij de meeste zijn ze zilverkleurig heb ik wel gezien, maar deze zijn messing/goudkleurig.
Ik zoek er twee stuks. Wie kan me daar aan helpen? Zou mooi zijn dan is hij weer helemaal compleet.
Vriendelijke groeten,
Pouwel
Laatst bewerkt 05 dec 2011 18:24 door Pouwel.