Algemeen
Philips 2002 groen
- buurjongen
- [buurjongen]
-
Minder
Meer
18 nov 2011 16:35 #11731
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: Philips 2002 groen
Beste Marcel,
Hartelijk dank voor jou duidelijke reactie. En natuurlijk blijft mijn luidspreker, net als alle andere zaken uit mijn verzameling, gewoon bij mij thuis staan.
groeten van Henk.
Hartelijk dank voor jou duidelijke reactie. En natuurlijk blijft mijn luidspreker, net als alle andere zaken uit mijn verzameling, gewoon bij mij thuis staan.
groeten van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- new-frontier
- [new-frontier]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 nov 2011 13:15 #11719
door new-frontier
Erik Nieuwkoop
Beantwoord door new-frontier in topic Re: Philips 2002 groen
Hallo Marcel, excuus! Ik ben niet zo handig op fora en vond pas gisteravond deze site. Ik zal proberen een en ander te veranderen. Niettemin hoop ik het gevraagde contact te kunnen leggen. Met groet, Erik Nieuwkoop
Erik Nieuwkoop
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L
18 nov 2011 13:11 - 18 nov 2011 13:31 #11718
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Philips 2002 groen
Hallo,
Ik begin er zo langzamerhand wel wat moe van te worden.
Hoe ziet men dit nu voor zich, vraag ik mij af:
"Hallo meneer of mevrouw <willekeurige fantasie-gebruikersnaam>, ik weet wel iemand met zo'n groene speaker."
of iets in deze geest?
En dat ik dan onderteken met "Met vriendelijke groet, de bakelietslager" of zoiets?
Nogmaals, privacy is een hoog goed en daarom zal ik u ook nooit vragen uw achternaam te openbaren OP HET FORUM. Maar ik vraag iedereen wel om zijn/haar voornaam te plaatsen onder een bericht. Gewoon een kwestie van goede omgangsvormen.
Ik neem aan dat u zich in het dagelijks leven ook niet voorstelt als "boxbal" of "chacha78" (ik noem maar wat). Waarom doen mensen dat hier dan wel?
Vanaf heden ga ik deze regels dan ook wat strakker naleven:
"
Over gebruikersnamen.
Daar zijn in principe geen regels voor, maar toch zou het fijn zijn als u een herkenbare gebruikersnaam kiest.
De gebruikersnaam dient in ieder geval een herkenbare naam te bevatten, en mag geen willekeurige combinatie van letters en cijfers of alleen cijfers zijn.
Gebruikersnamen die u een bepaalde rol op dit forum toedichten, zoals moderator of administrator (speelde onlangs) zijn logischerwijs niet toegestaan.
Tevens zou het erg prettig zijn als u op uw Profiel-pagina een Avatar zou uploaden, en iets over uzelf zou willen vertellen.
Ook dient u daar uw echte voor- en achternnaam op te geven, mocht u dit bij aanmelding nog niet hebben gedaan.
Als uw gebruikersnaam een fantasienaam is en niet uw echte voor- of achternaam bevat, dient u uw geplaatste bijdragen op dit forum minimaal met uw echte voornaam te ondertekenen.
Het forumbeheer houd zich het recht voor om accounts die niet aan deze regels voldoen te verwijderen."
Hier voeg ik m.o.i. aan toe dat het Forumbeheer zich ook het recht voorhoudt om bijdragen die niet aan deze regels voldoen zonder tegenbericht te verwijderen.
Marcel - Forumbeheer : mmm :
PS: dit is niet persoonlijk bedoeld, maar een reactie n.a.v. het zoveelste voorkomen in korte tijd.
Ik begin er zo langzamerhand wel wat moe van te worden.
Hoe ziet men dit nu voor zich, vraag ik mij af:
"Hallo meneer of mevrouw <willekeurige fantasie-gebruikersnaam>, ik weet wel iemand met zo'n groene speaker."
of iets in deze geest?
En dat ik dan onderteken met "Met vriendelijke groet, de bakelietslager" of zoiets?
Nogmaals, privacy is een hoog goed en daarom zal ik u ook nooit vragen uw achternaam te openbaren OP HET FORUM. Maar ik vraag iedereen wel om zijn/haar voornaam te plaatsen onder een bericht. Gewoon een kwestie van goede omgangsvormen.
Ik neem aan dat u zich in het dagelijks leven ook niet voorstelt als "boxbal" of "chacha78" (ik noem maar wat). Waarom doen mensen dat hier dan wel?
Vanaf heden ga ik deze regels dan ook wat strakker naleven:
"
Over gebruikersnamen.
Daar zijn in principe geen regels voor, maar toch zou het fijn zijn als u een herkenbare gebruikersnaam kiest.
De gebruikersnaam dient in ieder geval een herkenbare naam te bevatten, en mag geen willekeurige combinatie van letters en cijfers of alleen cijfers zijn.
Gebruikersnamen die u een bepaalde rol op dit forum toedichten, zoals moderator of administrator (speelde onlangs) zijn logischerwijs niet toegestaan.
Tevens zou het erg prettig zijn als u op uw Profiel-pagina een Avatar zou uploaden, en iets over uzelf zou willen vertellen.
Ook dient u daar uw echte voor- en achternnaam op te geven, mocht u dit bij aanmelding nog niet hebben gedaan.
Als uw gebruikersnaam een fantasienaam is en niet uw echte voor- of achternaam bevat, dient u uw geplaatste bijdragen op dit forum minimaal met uw echte voornaam te ondertekenen.
Het forumbeheer houd zich het recht voor om accounts die niet aan deze regels voldoen te verwijderen."
Hier voeg ik m.o.i. aan toe dat het Forumbeheer zich ook het recht voorhoudt om bijdragen die niet aan deze regels voldoen zonder tegenbericht te verwijderen.
Marcel - Forumbeheer : mmm :
PS: dit is niet persoonlijk bedoeld, maar een reactie n.a.v. het zoveelste voorkomen in korte tijd.
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 18 nov 2011 13:31 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee, Ouwe Schipper
- new-frontier
- [new-frontier]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 nov 2011 10:26 #11710
door new-frontier
Erik Nieuwkoop
Philips 2002 groen werd gestart door new-frontier
In verband met de voorbereiding van een tentoonstelling zoek ik contact met de eigenaar van de groene Philips 2002 schaalluidspreker in de map Buizenradio's tot 1940.
Ik hoor graag! Bedankt alvast.
Ik hoor graag! Bedankt alvast.
Erik Nieuwkoop