Algemeen
Handleiding voor dit forum
- admin
- [admin]
-
Minder
Meer
14 dec 2010 12:02 #123
door admin
Beantwoord door admin in topic Re: Handleiding voor dit forum
Beste Hans,
Uiteraard komt er een handleiding.
Maar alles op zijn tijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het invoegen van foto's nog niet ontdekt had, dus dank voor het wijzen op deze mogelijkheid.
Om een eigen foto/afbeelding in te voegen klik je onder het invoerveld bij Bijlagen op Voeg bijlage in.
Vervolgens opent zich een venster waarin je op je computer kunt zoeken naar het in te voegen bestand. Heb je dat geselecteerd en klik je op openen, dan krijg je deze keuze:
Er verschijnt een knop Voeg in waarmee je de foto in je tekst kunt plaatsen.
Vervolgens kan je meerdere foto's/afbeeldingen invoegen.
Klik je niet op de knop Voeg in, dan wordt het bestand toegevoegd als bijlage.
Groeten van Marcel kerst_lalala
Uiteraard komt er een handleiding.
Maar alles op zijn tijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het invoegen van foto's nog niet ontdekt had, dus dank voor het wijzen op deze mogelijkheid.
Om een eigen foto/afbeelding in te voegen klik je onder het invoerveld bij Bijlagen op Voeg bijlage in.
Vervolgens opent zich een venster waarin je op je computer kunt zoeken naar het in te voegen bestand. Heb je dat geselecteerd en klik je op openen, dan krijg je deze keuze:
Er verschijnt een knop Voeg in waarmee je de foto in je tekst kunt plaatsen.
Vervolgens kan je meerdere foto's/afbeeldingen invoegen.
Klik je niet op de knop Voeg in, dan wordt het bestand toegevoegd als bijlage.
Groeten van Marcel kerst_lalala
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 dec 2010 09:16 #117
door Johannes
Handleiding voor dit forum werd gestart door Johannes
Beste Marcel,
Hopelijk volgt er nog een duidelijke handleiding voor dit vernieuwde forum. Achter een aantal zaken ben ik zelf al gekomen, zoals een foto plaatsen bij je profiel. Zo had ik nog nooit van een avatar gehoord
. Ook de bedoeling van het woord "Karma" onder je naam zegt me niks.
Kun je behalve foto's toevoegen ook foto's invoegen en hoe groot mogen de foto's dan zijn. En zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen die mij niet duidelijk zijn.
Misschien bestaat de mogelijkheid om je tekst vóór plaatsing te controleren (previeuwfunctie) en hoe lang heb je de tijd op iets te wijzigen.
Alle begin is even wennen, maar voorlopig ziet het er goed uit.
Ik geloof dat ik inmiddels het invoegen van foto's al heb ontdekt
Nu de rest nog.
Groeten, Hans
Hopelijk volgt er nog een duidelijke handleiding voor dit vernieuwde forum. Achter een aantal zaken ben ik zelf al gekomen, zoals een foto plaatsen bij je profiel. Zo had ik nog nooit van een avatar gehoord
Kun je behalve foto's toevoegen ook foto's invoegen en hoe groot mogen de foto's dan zijn. En zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen die mij niet duidelijk zijn.
Misschien bestaat de mogelijkheid om je tekst vóór plaatsing te controleren (previeuwfunctie) en hoe lang heb je de tijd op iets te wijzigen.
Alle begin is even wennen, maar voorlopig ziet het er goed uit.
Ik geloof dat ik inmiddels het invoegen van foto's al heb ontdekt
Groeten, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.