Algemeen
Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs?
18 nov 2011 19:01 #11745
door Siemonsma
Beantwoord door Siemonsma in topic Re: Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs?
Hallo allen ,
Ik ben er zondag naar toe gereden , eigenlijk voor het radiomuseum omdat de brochure er aardig uitziet.
Het museum is inderdaad een lustoord voor de liefhebber , zeer fraai allemaal.
De verkoping vond ik niet echt schokkend , de gebruikelijke houten toestellen die je altijd aantreft.
Bakeliet : niet te vinden op een uitzondering na. Bovendien altijd maar weer de rotzooi die men kwijt wil , het mooie spul staat thuis. Er waren best koopjes , doch niet voor mij. Al met al best leuk ,het museum en de tentoonstelling
over 60jr TV was mooi. ( het interesseert me zeer , omdat ik in Bussum , bijna achter Studio Irene , geboren ben en alles
van het begin af heb meegemaakt. )
groeten allen
Bob Siemonsma
Huizen.
Ik ben er zondag naar toe gereden , eigenlijk voor het radiomuseum omdat de brochure er aardig uitziet.
Het museum is inderdaad een lustoord voor de liefhebber , zeer fraai allemaal.
De verkoping vond ik niet echt schokkend , de gebruikelijke houten toestellen die je altijd aantreft.
Bakeliet : niet te vinden op een uitzondering na. Bovendien altijd maar weer de rotzooi die men kwijt wil , het mooie spul staat thuis. Er waren best koopjes , doch niet voor mij. Al met al best leuk ,het museum en de tentoonstelling
over 60jr TV was mooi. ( het interesseert me zeer , omdat ik in Bussum , bijna achter Studio Irene , geboren ben en alles
van het begin af heb meegemaakt. )
groeten allen
Bob Siemonsma
Huizen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Daemen
- [Rene Daemen]
-
Onderwerp Auteur
14 nov 2011 08:21 #11557
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Re: Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs?
Nico,
De lange rije tafels zijn eigenlijk de spullen die uit het depot komen van het radiomuseum
in het begin dat dit pas was de beurs voor weinig leuke spullen gehaald pickupjes voor 5 euro
sommige nog mooiere staat dan in het museum wat wel één en ander mankeerde
verder kan ik niets zeggen over gisteren géén vervoer maar de tafel houders zijn vaak dezelfde lieden die je ook in driebergen tegen komt. hoop in het voorjaar weer eens te gaan.
vaak wel gezellig even te neuzen.
MVG René Daemen
De lange rije tafels zijn eigenlijk de spullen die uit het depot komen van het radiomuseum
in het begin dat dit pas was de beurs voor weinig leuke spullen gehaald pickupjes voor 5 euro
sommige nog mooiere staat dan in het museum wat wel één en ander mankeerde
verder kan ik niets zeggen over gisteren géén vervoer maar de tafel houders zijn vaak dezelfde lieden die je ook in driebergen tegen komt. hoop in het voorjaar weer eens te gaan.
vaak wel gezellig even te neuzen.
MVG René Daemen
René Daemen
Minder
Meer
14 nov 2011 03:38 #11553
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs?
Ik wel, dus....
Mijn indruk is dat het begint te verlopen: steeds minder standhouders, met steeds onbenulliger tjunk. Verder steeds meer tafels met spullen die blijkbaar geschonken zijn aan het Radio Museum, waar ze nix mee konden (ruimtegebrek? Geen belang bij?)
Computermuseum is weer verder uitgebreid, wel aardig om 's in rond te kijken
Nico
Mijn indruk is dat het begint te verlopen: steeds minder standhouders, met steeds onbenulliger tjunk. Verder steeds meer tafels met spullen die blijkbaar geschonken zijn aan het Radio Museum, waar ze nix mee konden (ruimtegebrek? Geen belang bij?)
Computermuseum is weer verder uitgebreid, wel aardig om 's in rond te kijken
Nico
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
13 nov 2011 20:33 #11551
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs?
Niet naar Rotjeknor geweest
- Rene Daemen
- [Rene Daemen]
-
Onderwerp Auteur
13 nov 2011 20:26 #11550
door Rene Daemen
René Daemen
Wie is er Naar Rotterdam geweest naar de Radiobeurs? werd gestart door Rene Daemen
Wie is er Naar rotterdam geweest naar de Radiobeurs van het Rotterdams radiomuseum
in het pand van Radio Correct?
helaas kon ik niet aanwezig zijn
wat zijn jullie aanwinsten?
Mvg René Daemen
in het pand van Radio Correct?
helaas kon ik niet aanwezig zijn
wat zijn jullie aanwinsten?
Mvg René Daemen
René Daemen