Algemeen
persoonlijke mail via het forum
17 okt 2011 16:21 #10579
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: persoonlijke mail via het forum
Marcel en anderen,
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd, iedereen bedankt voor de goeie tip :smilythumb:
Groeten, Hans
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd, iedereen bedankt voor de goeie tip :smilythumb:
Groeten, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 okt 2011 15:54 #10577
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: persoonlijke mail via het forum
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Johannes
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
17 okt 2011 15:29 - 17 okt 2011 15:38 #10576
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: persoonlijke mail via het forum
Hoi Hans
a: je kunt aanvinken dat je een melding via je mailbox krijgt dat iemand je een PM gestuurd heeft. In die melding staat zelfs de tekst van de ander. Ga naar 'persoonlijke berichten' en klik op 'mijn instellingen' onderaan de pagina. Dan zie je het vanzelf.
b: als je iemand een PM stuurt kan je aanvinken dat je een kopie in je eigen PM bestanden op het forum bewaart. Als je iemand een PM stuurt staat er altijd bovenaan de site-pagina dat de PM succesvol verstuurd is.
Marcel heeft dit alles toch echt tot in de puntjes geregeld.
Groetjes uit Haarlem
®René
a: je kunt aanvinken dat je een melding via je mailbox krijgt dat iemand je een PM gestuurd heeft. In die melding staat zelfs de tekst van de ander. Ga naar 'persoonlijke berichten' en klik op 'mijn instellingen' onderaan de pagina. Dan zie je het vanzelf.
b: als je iemand een PM stuurt kan je aanvinken dat je een kopie in je eigen PM bestanden op het forum bewaart. Als je iemand een PM stuurt staat er altijd bovenaan de site-pagina dat de PM succesvol verstuurd is.
Marcel heeft dit alles toch echt tot in de puntjes geregeld.
Groetjes uit Haarlem
®René
Laatst bewerkt 17 okt 2011 15:38 door René R.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
17 okt 2011 15:25 #10575
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: persoonlijke mail via het forum
Hans, ik weet even niet waar, maar je kunt het volgens mij ergens toch instellen, ergens bij je persoonlijke mail en dan instellingen. Bij mij werkt dat, Ik krijg een meeltje .
Gr. Henk
Gr. Henk
17 okt 2011 14:27 - 17 okt 2011 14:30 #10573
door Johannes
persoonlijke mail via het forum werd gestart door Johannes
Beste forumgebruikers,
Ik weet niet hoe het u vergaat maar met het systeem van de persoonlijke mail op dit forum ben ik niet gelukkig. Ik ben niet dagelijks op het forum en ook ben ik niet altijd ingelogd.
Zo kan het wel eens een week duren voor dat ik een door een medeforumgebruiker gestuurd mail bericht onder ogen krijg.
Op het andere forum (NFOR) komen de persoonlijke mailtjes gewoon via je gebruikelijke mailadres binnen en dat lijkt mij ook de meest logische gang van zaken.
Zo heb ik zojuist iemand via PM geantwoord, maar of het bericht ook is verzonden.......????
Dat staat niet in mijn verzonden berichten.
Maar als de software van dit forum dat niet toelaat, dan is het helaas niet anders.......
Verder ben ik erg tevreden met dit forum
Hans
Ik weet niet hoe het u vergaat maar met het systeem van de persoonlijke mail op dit forum ben ik niet gelukkig. Ik ben niet dagelijks op het forum en ook ben ik niet altijd ingelogd.
Zo kan het wel eens een week duren voor dat ik een door een medeforumgebruiker gestuurd mail bericht onder ogen krijg.
Op het andere forum (NFOR) komen de persoonlijke mailtjes gewoon via je gebruikelijke mailadres binnen en dat lijkt mij ook de meest logische gang van zaken.
Zo heb ik zojuist iemand via PM geantwoord, maar of het bericht ook is verzonden.......????
Dat staat niet in mijn verzonden berichten.
Maar als de software van dit forum dat niet toelaat, dan is het helaas niet anders.......
Verder ben ik erg tevreden met dit forum
Hans
Laatst bewerkt 17 okt 2011 14:30 door Johannes.