Beste Forummers,
Mooi dat jullie de weg naar dit forum ook weten te vinden.
Dit forum komt straks dus gewoon op buizenradioclub.nl te staan.
Ik ben momenteel bezig om het oude forum te verhuizen, maar daar heb ik enorm veel gedonder mee.
Binnen die software had ik erg veel extensies geinstalleerd; erg mooi, maar daardoor is de structuur van het forum dermate aangetast, dat het zich niet meer naar een andere server laat verhuizen.
Nou ja, dan weten jullie even wat ik momenteel uitspook.
Groeten van Marcel Kerstzang