Nieuws
Mogelijkheid tot donatie
Minder
Meer
05 sep 2011 11:32 #9208
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Hallo,
Van de mogelijkheid tot donatie is tot nu toe goed gebruik gemaakt, en ik wil alle donateurs daar dan ook hartelijk voor bedanken. De giften zullen goed worden besteed.
Voor mensen die nog willen doneren: dit kan nog steeds.
De mogelijkheid tot doneren is geheel vrijwillig en kan gedurende het hele jaar.
Groeten van Marcel
Van de mogelijkheid tot donatie is tot nu toe goed gebruik gemaakt, en ik wil alle donateurs daar dan ook hartelijk voor bedanken. De giften zullen goed worden besteed.
Voor mensen die nog willen doneren: dit kan nog steeds.
De mogelijkheid tot doneren is geheel vrijwillig en kan gedurende het hele jaar.
Groeten van Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
15 aug 2011 11:40 #8199
door Roland Huisman
Beantwoord door Roland Huisman in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Nou Marcel, hehe... Het zou tijd worden ook! hahaha 

Stuur mij je ING nummer maar als je wilt.
Groeten, Roland
Stuur mij je ING nummer maar als je wilt.
Groeten, Roland
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L
14 aug 2011 22:31 #8190
door Marcel L
Hallo Johannes,
Helaas weet ik iets teveel van informatica en heb ik iets teveel naar het BBC-programma The Real Hustle gekeken om zomaar mijn rekeningnummer op het internet te zetten.
Zo heb ik in mijn vriendenkring twee keer meegemaakt dat men gebeld werd met de mededeling dat ze een prijs hadden gewonnen. Of men hun rekeningnummer maar even wilde geven, dan werd het bedrag overgemaakt.
Uiteraard kwam er niks bij, maar was er binnen een paar uur wat afgeschreven.
Ze hebben het wel terug gekregen uiteindelijk, maar je hebt er een hoop gedonder van.
Om nog even op dat Real Hustle terug te komen: daar hebben ze eens laten zien dat je aan de hand van informatie uit iemands prullenbak o.a. hypotheken af kon sluiten, rekeningen kon openen en een creditcard aan kon vragen. En dat hadden ze dus ook gewoon gedaan als bewijs, en confronteerden de eigenaar van de prullenbak daar later mee.
Maar ik ben offtopic in mijn eigen draad (het moet niet gekker worden :lachuh: ).
Ik voelde echter even de behoefte om het uit te leggen.
Groeten van Marcel
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Johannes schreef : Ik weet dat ik aan het haarkloven ben, maar zou het niet veel eenvoudiger zijn dat je jouw rekeningnummer gewoon laat weten? Dat doet het forumbeheer van het NFOR ook. Nadelen daarvan zie ik niet. Er kan hooguit iets worden bijgeschreven......
Hallo Johannes,
Helaas weet ik iets teveel van informatica en heb ik iets teveel naar het BBC-programma The Real Hustle gekeken om zomaar mijn rekeningnummer op het internet te zetten.
Zo heb ik in mijn vriendenkring twee keer meegemaakt dat men gebeld werd met de mededeling dat ze een prijs hadden gewonnen. Of men hun rekeningnummer maar even wilde geven, dan werd het bedrag overgemaakt.
Uiteraard kwam er niks bij, maar was er binnen een paar uur wat afgeschreven.
Ze hebben het wel terug gekregen uiteindelijk, maar je hebt er een hoop gedonder van.
Om nog even op dat Real Hustle terug te komen: daar hebben ze eens laten zien dat je aan de hand van informatie uit iemands prullenbak o.a. hypotheken af kon sluiten, rekeningen kon openen en een creditcard aan kon vragen. En dat hadden ze dus ook gewoon gedaan als bewijs, en confronteerden de eigenaar van de prullenbak daar later mee.
Maar ik ben offtopic in mijn eigen draad (het moet niet gekker worden :lachuh: ).
Ik voelde echter even de behoefte om het uit te leggen.
Groeten van Marcel
Minder
Meer
14 aug 2011 09:26 #8141
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Rechts bovenaan deze pagina....
Tref je "persoonlijke berichten" aan
Dat is PM; op dezelfde manier als
"P.F." op een visitekaartje, dat is de afkorting voor "Pen Ferhindert" :lachuh: :lachuh:
Nico
Tref je "persoonlijke berichten" aan
Dat is PM; op dezelfde manier als
"P.F." op een visitekaartje, dat is de afkorting voor "Pen Ferhindert" :lachuh: :lachuh:
Nico
14 aug 2011 08:37 #8139
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Beste Marcel,
Eigenlijk is het vanzelfsprekend dat een regelmatige lezer / schrijver / bezoeker van dit ontzettend leuke radioforum een kleine bijdrage doneert in verband met de kosten. Al was het maar het bedrag van een pakje sigaretten. Alle pakjes sigaretten helpen
.
Aangezien ik niet rook maak ik mijn donatie graag over naar een bankrekening.
Maar ik moet daar een pm over sturen.
Eerst maar eens met Google opzoeken wat een pm is: nl.wikipedia.org/wiki/PM
Je kunt dus alle kanten op :lol:
Ik weet dat ik aan het haarkloven ben, maar zou het niet veel eenvoudiger zijn dat je jouw rekeningnummer gewoon laat weten? Dat doet het forumbeheer van het NFOR ook. Nadelen daarvan zie ik niet. Er kan hooguit iets worden bijgeschreven......
Ik stuur je wel een PM.
Groeten, Hans
Eigenlijk is het vanzelfsprekend dat een regelmatige lezer / schrijver / bezoeker van dit ontzettend leuke radioforum een kleine bijdrage doneert in verband met de kosten. Al was het maar het bedrag van een pakje sigaretten. Alle pakjes sigaretten helpen
Aangezien ik niet rook maak ik mijn donatie graag over naar een bankrekening.
Maar ik moet daar een pm over sturen.
Eerst maar eens met Google opzoeken wat een pm is: nl.wikipedia.org/wiki/PM
Je kunt dus alle kanten op :lol:
Ik weet dat ik aan het haarkloven ben, maar zou het niet veel eenvoudiger zijn dat je jouw rekeningnummer gewoon laat weten? Dat doet het forumbeheer van het NFOR ook. Nadelen daarvan zie ik niet. Er kan hooguit iets worden bijgeschreven......
Ik stuur je wel een PM.
Groeten, Hans
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
13 aug 2011 18:06 #8109
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Mogelijkheid tot donatie
Hi Soldeerbout,
Stuur even een PM aan de forumbeheerder Marcel, zie de topic starter
Henk
Stuur even een PM aan de forumbeheerder Marcel, zie de topic starter
Henk